Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου το μήνυμα από την Ελεν Μίρεν εξέπεμπε την πίστη της σπουδαίας ηθοποιού στη διαχρονική αξία του θεάτρου για τον άνθρωπο και τον πολιτισμό του.
Η εντυπωσιακή παράσταση που είδαμε από τον Γιάννη Κακλέα ήταν μια θεατρικότατη μεταφορά του ηθογραφικού έργου που απομακρύνθηκε από την μπαρόκ υπερβολή, «ντύθηκε» δε με υπέροχη μουσική, κίνηση και κοστούμια....
Θυμός, ενθουσιασμός, ανησυχία και αναζήτηση μιας νέας αφετηρίας
Συνδικαλιστικά και εκπαιδευτικά η άδεια έρχεται να προστατέψει όσους θέλουν να ασχοληθούν σοβαρά με τον χώρο, αλλά και τον σοβαρό χώρο από όσους θέλουν να ασχοληθούν μαζί του.
Με το βλέμμα στην ηθική και επαγγελματική κάθαρση του χώρου
Με αφορμή τα τελευταία γεγονότα και αποκαλύψεις στο χώρο του θεάτρου τίθενται ερωτήματα για την επαναφορά της άδειας άσκησης επαγγέλματος που έχει καταργηθεί από το 1981.
Μια περιρρέουσα αίσθηση πλανάται ότι στο θέατρο μπορούν να κρυφτούν και να γίνουν ανεκτές συμπεριφορές που εκτός του χώρου θα χαρακτηρίζονταν σκανδαλώδεις.
Τα πρόσφατα γεγονότα στο χώρο του θεάτρου είναι μια «αφύπνιση» που αναγκάζει όσα θεωρούσαμε μέχρι σήμερα «φυσιολογικά» ή έστω σιωπηρώς «αποδεκτά», να τα εξετάσουμε με «άλλο μάτι».
Ο «Γυάλινος κόσμος» του Τενεσί Ουίλιαμς σε σκηνοθεσία του Γιώργου Νανούρη παρουσιάστηκε από τη Νέα Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου και άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.
Συνέχεια των «Radio Plays» του Φεστιβάλ Αθηνών με την παράσταση «Καλωσόρισες στην κόλαση, γλυκιά μου» σαν ραδιοφωνική διασκευή του διηγήματος του Βασίλη Δανέλλη «Εις το επανιδείν, γλυκιά μου».