• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    25°C 23.1°C / 27.4°C
    3 BF
    42%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    25°C 23.0°C / 26.9°C
    4 BF
    45%
  • Πάτρα
    Αραιές νεφώσεις
    25°C 24.9°C / 27.0°C
    3 BF
    48%
  • Ιωάννινα
    Αυξημένες νεφώσεις
    25°C 23.9°C / 25.0°C
    2 BF
    21%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    24°C 23.9°C / 23.9°C
    3 BF
    38%
  • Βέροια
    Αυξημένες νεφώσεις
    24°C 21.2°C / 26.0°C
    3 BF
    54%
  • Κοζάνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    22°C 20.6°C / 22.4°C
    2 BF
    27%
  • Αγρίνιο
    Αραιές νεφώσεις
    27°C 27.4°C / 27.4°C
    2 BF
    24%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    24°C 22.2°C / 24.1°C
    2 BF
    53%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    25°C 22.3°C / 24.9°C
    2 BF
    38%
  • Ερμούπολη
    Αραιές νεφώσεις
    23°C 22.2°C / 25.8°C
    2 BF
    43%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    24°C 19.6°C / 23.7°C
    2 BF
    46%
  • Κεφαλονιά
    Ελαφρές νεφώσεις
    23°C 22.9°C / 22.9°C
    2 BF
    49%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    27°C 25.1°C / 26.9°C
    2 BF
    34%
  • Λαμία
    Αραιές νεφώσεις
    27°C 24.0°C / 28.3°C
    2 BF
    38%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    26°C 25.8°C / 25.8°C
    3 BF
    44%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    26°C 23.4°C / 28.2°C
    3 BF
    27%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    22°C 22.1°C / 22.3°C
    3 BF
    63%
  • Κατερίνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    22°C 22.0°C / 25.0°C
    4 BF
    75%
  • Καστοριά
    Αυξημένες νεφώσεις
    22°C 21.9°C / 21.9°C
    2 BF
    36%

Γρηγόρης Ιωαννίδης

Μεταξύ «υπερβολικού νεωτερισμού» και «τηλεοπτικής άλωσης», μια κατευναστική παράσταση

Η Επίδαυρος μας αποχαιρέτησε για φέτος με την ακέραια, μεστή αλλά και συνεχώς -ως οφείλει πάντα- ειρωνική Ιφιγένεια του Θέμη Μουμουλίδη, τακτικού...
Μεταξύ «υπερβολικού νεωτερισμού» και «τηλεοπτικής άλωσης», μια κατευναστική παράσταση
ΘΕΑΤΡΟ
Η Αντιγόνη του Γκρουζίνις και το ένστικτο της «μέσα ζωής»
Παράσταση που συγκροτήθηκε από τηλεοπτικά γνωστούς κατά βάση ηθοποιούς, με φανερές φιλοδοξίες για εμπορική επιτυχία, κατάφερε τη χρυσή τομή του θεάτρου, αποδίδοντας μια θεατρικά και ερμηνευτικά καίρια...
Η Αντιγόνη του Γκρουζίνις και το ένστικτο της «μέσα ζωής»
ΘΕΑΤΡΟ
Ριψοκίνδυνη σκηνοθετική παρέμβαση σε μια συμβατική προσέγγιση
Η σκηνοθεσία του Αργύρη Ξάφη για τον «Αίαντα» του Σοφοκλή μας μεταφέρει σε μια εποχή ηρωικού κόσμου σε μια ματιά με πτώσεις αλλά και άλματα.
Ριψοκίνδυνη σκηνοθετική παρέμβαση σε μια συμβατική προσέγγιση
ΘΕΑΤΡΟ
Να νιώσουμε πως οι «Πέρσες» είμαστε εμείς
Η επέμβαση του Δ. Καραντζά στο έργο αφορά τελικά ένα σχετικά μικρό μέρος του και στοχεύει στην απεικόνιση κυρίως και λιγότερο στην κειμενική του διάσταση με ένα αποτέλεσμα όμως ριζοσπαστικό.
Να νιώσουμε πως οι «Πέρσες» είμαστε εμείς
ΘΕΑΤΡΟ
Μια λοξή ματιά στο έργο του Ευριπίδη, αλλά και η αληθινά εθνική «λόξα»
Ο Γιάννης Καλαβριανός έστησε μια μεγάλη και χαρμόσυνη παράσταση, με όλα τα εχέγγυα του Εθνικού και τα μέσα μιας κρατικής σκηνής τιμώντας με αυτά έργο και συγγραφέα.
Μια λοξή ματιά στο έργο του Ευριπίδη, αλλά και η αληθινά εθνική «λόξα»
ΘΕΑΤΡΟ
Η βία ως μέρος της κοινωνικής κανονικότητας
Στην «Οαση ατιμωρησίας» το θέμα βρίσκεται και πάλι στη βία ως μέρος της κοινωνικής κανονικότητας και πως η βία κανονικοποιείται και νομιμοποιείται ώστε να παραμένει πρώτα αόρατη και μετά ατιμώρητη.
Η βία ως μέρος της κοινωνικής κανονικότητας
ΘΕΑΤΡΟ
Οταν το κοινό ψυχαγωγείται με την ίδια του την αποδόμηση
Σαν μέρος μιας διαρκούς επιτέλεσης σε συνέχειες, το «Φρανκενστάιν», επιχειρεί να συλλάβει την ίδια την καλλιτέχνιδα καθώς πειραματίζεται με τα όρια της αντοχής του κοινού.
Οταν το κοινό ψυχαγωγείται με την ίδια του την αποδόμηση
ΘΕΑΤΡΟ
Με πιο ανατρεπτικό στοιχείο, την αθωότητα
Τα σώματα των πέντε περφόρμερ των Nova Melancholia παρελαύνουν και επιδεικνύονται, ποζάρουν και ναρκισσεύονται, κουβαλούν διάφορα ενσώματα ρεπερτόρια και κάποτε δείχνουν να πάσχουν στις στολές τους.
Με πιο ανατρεπτικό στοιχείο, την αθωότητα
ΘΕΑΤΡΟ
«Ιχνη της Αντιγόνης» στον βίο σύγχρονων γυναικών
Στα «Ιχνη της Αντιγόνης» η διαχρονική έμφυλη βία, ο κοινός φόβος, η απογοήτευση, η οργή, η αλληλεγγύη είναι μερικά από τα επίκαιρα θέματα που ξετυλίγονται μέσα από το έργο.
«Ιχνη της Αντιγόνης» στον βίο σύγχρονων γυναικών
ΘΕΑΤΡΟ
Ας δούμε μια γυναίκα χωρίς την ετυμηγορία του φύλου της
Στο «Ατσάλι», το δράμα της Μονρό, που διεξάγεται όλο μέσα στη γυναικεία φυλακή και στις ώρες των επισκεπτηρίων, διαθέτει συμπυκνωμένα τα εφόδια ενός αστυνομικού θρίλερ.
Ας δούμε μια γυναίκα χωρίς την ετυμηγορία του φύλου της
ΘΕΑΤΡΟ
Μια αιώνια τέχνη πίσω από τις οθόνες και πέρα από τα χάσματα των γενεών
Στην παράσταση του Αδάμ χρησιμοποιούνται η ειρωνική γλώσσα, το κραυγαλέο, το αλλόκοτο και το περιθωριακό, με όλη την αλαζονική αυταρέσκεια ενός νέου αηδιασμένου από την κοινωνική και πολιτική υποκρισία.
Μια αιώνια τέχνη πίσω από τις οθόνες και πέρα από τα χάσματα των γενεών