«Είμαι καλά» – Το πρώτο μήνυμα του Σαββόπουλου μετά το εξιτήριο
Εξιτήριο από το νοσοκομείο, όπου νοσηλεύτηκε για λίγες ημέρες χτυπημένος από τον κορονοϊό, έλαβε ο Διονύσης Σαββόπουλος.
Εξιτήριο από το νοσοκομείο, όπου νοσηλεύτηκε για λίγες ημέρες χτυπημένος από τον κορονοϊό, έλαβε ο Διονύσης Σαββόπουλος.