Δεν αξίζει στον λαό η ασυδοσία της κυβέρνησης της Ν.Δ.
Άρθρο του Νίκου Ανδρουλάκη στην «Εφημερίδα των Συντακτών» • «Η κυβέρνηση Μητσοτάκη βρίσκεται σε αποδρομή».
Άρθρο του Νίκου Ανδρουλάκη στην «Εφημερίδα των Συντακτών» • «Η κυβέρνηση Μητσοτάκη βρίσκεται σε αποδρομή».