Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Σε βίντεο έξω από το γραφείο του στο κέντρο του Κιέβου, εμφανίστηκε ο πρόεδρος της Ουκρανίας, τονίζοντας πως θα παραμείνει στην πρωτεύουσα της χώρας, καθώς και ότι ο στρατός συνεχίζει να μάχεται και δεν πρόκειται να παραδώσει τα όπλα.

Απευθυνόμενος στους ουκρανούς πολίτες, ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι χαρακτήρισε fake news τις περί του αντιθέτου πληροφορίες.

«Υπάρχουν fake news στο διαδίκτυο ότι καλώ τον στρατό μας να καταθέσει τα όπλα και ότι υπάρχει εκκένωση», είπε χαρακτηριστικά ο Ζελένσκι και ξεκαθάρισε στο βίντεο που αναρτήθηκε στο Facebook: «Είμαι εδώ. Δε θα καταθέσουμε τα όπλα, θα υπερασπιστούμε τη χώρα μας. Τα όπλα μας είναι η αλήθεια μας. Είναι η γη μας. Τα παιδιά μας. Θα υπερασπιστούμε όλα αυτά. Ζήτω η Ουκρανία».