ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ Γιώργος Τσιάρας
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Αγεφύρωτο παραμένει το αδιέξοδο μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν, παρά την έντονη φημολογία για επικείμενη συμφωνία παράτασης της εκεχειρίας για δύο μήνες, καθώς οι Πέρσες διατηρούν άθικτο το υπερόπλο τους, δηλαδή τον έλεγχο των Στενών του Ορμούζ. Ομως ο αμετ-ανόητος Τραμπ και ο συνεργός του Νετανιάχου αρνούνται να παραδεχτούν τη στρατηγική τους ήττα και επιμένουν σε όλες τις «κόκκινες γραμμές» τους και φυσικά στις απειλές τους για επανέναρξη των εχθροπραξιών, σαν να μη συνέβη τίποτε το τελευταίο τρίμηνο.

Το μεγαλύτερο εμπόδιο στη συνεχιζόμενη προσπάθεια για μια βιώσιμη διπλωματική λύση, που θα πρέπει αναγκαστικά να αποτυπώνει τη νέα, καταστροφική για τους ντα(βατζ)ήδες της Δύσης ισορροπία δυνάμεων στη Μέση Ανατολή, ήταν, είναι και θα παραμείνει το Ισραήλ: το ρατσιστικό κράτος-τρομοκράτης, που έχει σε μεγάλο βαθμό αυτονομηθεί από τους Αγγλοσάξονες/ Αμερικανούς κατασκευαστές του και χάρη στο πανίσχυρο λόμπι και τους διάφορους ανίερους «δεσμούς» τύπου Επστίν, σέρνει από τη μύτη τη φθίνουσα υπερδύναμη και πνίγει συστηματικά στο αίμα αμάχων κάθε απόπειρα για ουσιαστική κατάπαυση του πυρός.

Τα γεγονότα (και) των τελευταίων ημερών μιλάνε μόνα τους. Την ώρα που ο Βασιλιάς των Αντιφάσεων Τραμπ, αλλά και οι κατά τι σοβαρότεροι Βανς και Ρούμπιο διατυμπάνιζαν ουσιαστικά ότι απέμεναν λίγα βήματα για ένα έστω προκαταρκτικό ντιλ με το Ιράν, ο καταζητούμενος για τη συνεχιζόμενη γενοκτονία στη Γάζα Νετανιάχου βρήκε ευκαιρία να επεκτείνει την αποτυχημένη έως τώρα χερσαία εισβολή στον μαρτυρικό νότιο Λίβανο, βομβαρδίζοντας την Τύρο και τη Βηρυτό και διατάζοντας την εκκένωση ολόκληρης της ζώνης νότια από τον ποταμό Ζαχράνι, δηλαδή της μισής χώρας. Παρακολουθούμε ουσιαστικά τη βίαιη εθνοκάθαρση σχεδόν ενός εκατομμυρίου Λιβανέζων, την ώρα που το Ιράν έχει θέσει ως προαπαιτούμενο για οποιαδήποτε συμφωνία τον τερματισμό του πολέμου στον Λίβανο και την αποχώρηση των δυνάμεων κατοχής!

Στην πραγματικότητα βέβαια ο αγαπημένος σύμμαχος και της ελληνικής κυβέρνησης «Μπίμπι» δεν πρόκειται να καταφέρει τίποτε περισσότερο απ’ ό,τι κατάφερε η σιωνιστική οντότητα στις προηγούμενες πέντε αποτυχημένες εισβολές της, τον τελευταίο μισόν αιώνα: τα πάμφθηνα drones οπτικών ινών της Χεζμπολάχ σπέρνουν τον όλεθρο στους Ισραηλινούς (δ)εθελοντές που έχουν «κολλήσει» για μια ακόμη φορά στα μαρμαρένια αλώνια της μεθορίου. Εκεί που αριστεύουν, ωστόσο, οι εισβολείς είναι στην ισοπέδωση «α λα Γάζα» με βόμβες και μπουλντόζες ολόκληρων χωριών και κωμοπόλεων, στην πυρπόληση ελαιώνων και οπωρώνων με απαγορευμένες βόμβες φωσφόρου, και -φυσικά- στην εν ψυχρώ δολοφονία γυναικόπαιδων, στο πλαίσιο της ναζιστικής λογικής «συλλογικής τιμωρίας» όσων λαών τολμούν να αντισταθούν στο επεκτατικό όραμα του «Μεγάλου Ισραήλ».

Πανάρχαιες, θρυλικές πόλεις και κοινότητες (η Τύρος είναι μια από τις αρχαιότερες συνεχώς κατοικούμενες πόλεις στον πλανήτη, με σχεδόν πέντε χιλιετίες Ιστορίας), μεταξύ των οποίων και αρκετές χριστιανικές, αδειάζουν από τους κατοίκους τους, υπό το αδιάφορο βλέμμα των «πολιτισμένων» Ευρωπαίων σπονσόρων του Τελ Αβίβ, που βομβαρδίζει ανενόχλητο πολυκατοικίες, νοσοκομεία, γέφυρες, φράγματα, ακόμη και το θρυλικό κάστρο Μποφόρ στη Ναμπατίε… Οι νεκροί στον Λίβανο έχουν ξεπεράσει τους 3.360, ανάμεσά τους και εκατοντάδες μικρά παιδιά-«τρομοκράτες». Σκεφτείτε, δηλαδή, να μην είχαν υπογράψει και τη συμφωνία «εκεχειρίας» στις 16 Απριλίου!

Ομως εκεί που πραγματικά καταλαβαίνει κανείς τη διπροσωπία της Αμερικής και προσωπικά του Ιανού Τραμπ είναι στις τελευταίες αξιώσεις του για… νεκρανάσταση των πεθαμένων εδώ και χρόνια «Συμφωνιών του Αβραάμ», ως προαπαιτούμενο για μια συμφωνία με το Ιράν! Ούτε λίγο ούτε πολύ, ο Αμερικανός πρόεδρος απαίτησε από όλα ανεξαιρέτως τα κράτη του Κόλπου, την Αίγυπτο, το Πακιστάν, την Τουρκία και την Ιορδανία, να υπογράψουν «αμέσως» και «ταυτόχρονα» τις περιβόητες συμφωνίες ειρήνης με το Ισραήλ, ισχυριζόμενος ότι «μας το χρωστάνε» και ότι είναι, λέει, «υποχρεωτικό, αλλιώς θα δείξουν πως έχουν κακές προθέσεις και πως δεν θέλουν να είναι μέρος του Μεγάλου Ντιλ»! Φυσικά, ούτε μια από τις παραπάνω ισλαμικές χώρες δεν «τσίμπησε» στη νέα τραμπική προβοκάτσια – μόνο η Σαουδική Αραβία επανέλαβε ότι απαράβατος όρος για να υπογράψει μια τέτοια συνθήκη είναι η ίδρυση ανεξάρτητου παλαιστινιακού κράτους, κάτι που ο Νετανιάχου δεν πρόκειται να αποδεχτεί ούτε νεκρός!

Δυστυχώς, η επαναφορά των εν λόγω «Συμφωνιών» εν μέσω όχι μιας, αλλά δύο γενοκτονιών, αλλά και η ευθεία απειλή του Τραμπ ότι θα… ανατινάξει (και) το Ομάν, αν αυτό συνεχίσει να συνεργάζεται με την Τεχεράνη για έναν νέο μηχανισμό διέλευσης από τα Στενά, δείχνει ξεκάθαρα ότι οι δυο συνέταιροι του τρόμου, οι ΗΠΑ και το Ισραήλ, ο Τραμπ και ο Νετανιάχου, δεν έχουν καμιά πραγματική πρόθεση για ειρήνευση στην ευρύτερη περιοχή, και θα συνεχίσουν να καίνε και να καταστρέφουν έως ότου βουλιάξουν στον λάκκο ή μάλλον… πνιγούν στα Στενά, που οι ίδιες έχουν ανοίξει για τον υπόλοιπο πλανήτη. Οπως έγραψε στο Χ ένας πραγματικά σοφός Πέρσης, ο επί 15 χρόνια ΥΠΕΞ του Ιράν και νυν σύμβουλος του ανώτατου ηγέτη, Αλί Ακμπάρ Βελαγιατί, «η μόνη αληθινή εγγύηση για τη βιωσιμότητα μιας συμφωνίας [με τις ΗΠΑ] είναι τα Στενά του Ορμούζ (..) Η κόκκινη γραμμή μας αυτή τη φορά είναι ξεκάθαρη, τα χαρτιά και οι υπογραφές δεν σημαίνουν τίποτε. Αλλά η γεωγραφία δεν λέει ψέματα και αυτή θα είναι ο τελευταίος κριτής της όποιας χάρτινης Συνθήκης»…