Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Στρατηγική συμμαχία Nissan, Renault και Mitsubishi για μείωση επενδύσεων

Στρατηγική συμμαχία Nissan, Renault και Mitsubishi για μείωση επενδύσεων

  • A-
  • A+

Με στόχο τη μείωση των επενδύσεων έως και 40% οι τρεις εταιρείες συνεργάζονται για την προώθηση της στρατηγικής τυποποίησης αμαξωμάτων. Ήδη η Nissan ανακοίνωσε ότι κλείνει το εργοστάσιό της στην Βαρκελόνη.

Η Nissan, το γκρουπ Renault και η Mitsubishi σχεδιάζουν να αξιοποιήσουν τα υπάρχοντα οφέλη της συμμαχίας σε τομείς όπως η κοινή αγορά υλικών και εξαρτημάτων, αξιοποιώντας τις αντίστοιχες ηγετικές θέσεις τους και τα γεωγραφικά πλεονεκτήματά τους προς όφελος των πελατών τους. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται η ανταγωνιστικότητά τους, η βιώσιμη κερδοφορία και η κοινωνική και περιβαλλοντική ευθύνη.

Οι ηγέτες των τριών εταιρειών θα συνεργαστούν για την προώθηση της στρατηγικής τυποποίησης αμαξωμάτων, με επικέντρωση σε ένα «όχημα-μήτρα» (leader αυτοκίνητο) και με «οχήματα-αδέλφια» που θα κατασκευάζει η ηγέτιδα εταιρεία με την υποστήριξη των υπολοίπων μελών της συμμαχίας.

Για τη διασφάλιση ότι τα οχήματα του «leader» και των «followers» για κάθε εμπορικό σήμα θα παράγονται χρησιμοποιώντας την πιο ανταγωνιστική εγκατάσταση, συμπεριλαμβανομένης της ομαδοποίησης της παραγωγής, όπου απαιτείται.

Για τη συνέχεια, στην κοινή χρήση προϊόντων σε ελαφρά επαγγελματικά οχήματα θα χρησιμοποιείται μία κατηγορία όπου το μοντέλο «leader-follower» έχει ήδη εφαρμοστεί.

Το πρόγραμμα leader-follower αναμένεται να προσφέρει εξοικονόμηση επενδύσεων έως και 40% για οχήματα που εντάσσονται πλήρως στο σύστημα. Αυτά τα οφέλη αναμένεται να προκύψουν εκτός από τις συμβατικές συνέργειες, που ήδη τρέχουν σήμερα.

Το πρόγραμμα leader-follower θα επεκταθεί από τις πλατφόρμες και τους κινητήρες σε όλες τις βασικές τεχνολογίες, όπως είναι η αυτόνομη οδήγηση και τεχνολογίες συνδεδεμένων αυτοκινήτων που βασίζονται στο λειτουργικό Android.

Αυτό το νέο επιχειρηματικό μοντέλο θα επιτρέψει στις εταιρείες-μέλη να αξιοποιήσουν στο έπακρο την πείρα και την ανταγωνιστικότητά τους για να ενισχύσουν τη συμμαχία στο σύνολό της, σε ένα ριζικά μεταβαλλόμενο παγκόσμιο περιβάλλον αυτοκινήτων.

Η Nissan θα κλείσει το εργοστάσιο στη Βαρκελόνη

Η Nissan θα κλείσει το εργοστάσιό της στη Βαρκελόνη, με αποτέλεσμα την απώλεια περίπου 2.800 θέσεων εργασίας, όπως ανέφερε η ισπανική εφημερίδα El Pais.

Η ιαπωνική μάρκα πρόκειται να ανακοινώσει ένα πρόγραμμα αναδιάρθρωσης στο πλαίσιο ενός νέου τριετούς επιχειρηματικού σχεδίου.

Η φίρμα θα παρουσιάσει σήμερα το σχέδιό της για να γίνει μία μικρότερη, οικονομικά αποδοτική αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς προσπαθεί να ανακάμψει μετά από τέσσερα χρόνια μειωμένων κερδών.

Το δεύτερο σχέδιο ανάκαμψης της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε λιγότερο από έναν χρόνο θα σκιαγραφήσει πώς θα μειώσει το σταθερό κόστος, θα βελτιώσει τα προϊόντα της και θα αυξήσει τα μετρητά κεφάλαια, μετά από τις επιπτώσεις της πανδημία του κορονοϊού.

Η Nissan ανέφερε τον Απρίλιο ότι αναμένεται να παρουσιάσει ετήσια λειτουργική ζημιά έως 45 δισεκατομμύρια γιεν (417 εκατομμύρια δολάρια) όταν θα ανακοινώσει τα αποτελέσματά της για το έτος έως τις 31 Μαρτίου, τη χειρότερη απόδοσή της από το 2008/09.

Η αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε 4,8 εκατομμύρια οχήματα την τελευταία οικονομική χρονιά της, πτώση 13%.

Το σχέδιο θα ακολουθήσει μία νέα στρατηγική που ανακοίνωσε χθες η Nissan και οι συνεργάτες της Renault και Mitsubishi για να εργαστούν πιο στενά στην ανάπτυξη και παραγωγή αυτοκινήτων για τη μείωση του κόστους και τη διασφάλιση της επιβίωσης του ομίλου.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πράσινο φως στο δάνειο 5 δισ. προς τη Renault
Ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών δήλωσε πως θα υπογράψει εντός της ημέρας τη χορήγηση δανείου προς την αυτοκινητοβιομηχανία και θέλοντας να καθησυχάσει τους εργαζόμενους τόνισε ότι καμία απόφαση δεν θα ληφθεί για...
Πράσινο φως στο δάνειο 5 δισ. προς τη Renault
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Renault: «Προσαρμογή» με απολύσεις και σχέδια για κλείσιμο εργοστασίων 
Εκτός από μαζικές απολύσεις, η Renault ανακοίνωσε σήμερα ότι ξεκινά συνομιλίες με τα συνδικάτα για την αναδιάρθρωση αρκετών γαλλικών εργοστασίων αυτοκινήτων. Φόβοι από τα συνδικάτα για κλείσιμο τεσσάρων...
Renault: «Προσαρμογή» με απολύσεις και σχέδια για κλείσιμο εργοστασίων 
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Υπαρκτός ο κίνδυνος αφανισμού της Renault λέει ο Γάλλος ΥΠΟΙΚ
Υπό διαπραγμάτευση δάνειο 5 δισ. ευρώ δηλώνει ο Μπρουνό Λεμέρ. Προσπάθειες να μην κλείσει το εργοστάσιο στην Φλεν και να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας.
Υπαρκτός ο κίνδυνος αφανισμού της Renault λέει ο Γάλλος ΥΠΟΙΚ
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Ντηλ» 5 δισ. μεταξύ γαλλικής κυβέρνησης και Renault στην εποχή της πανδημίας
Αίσιο τέλος φαίνεται πως είχαν οι προσπάθειες της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας να εξασφαλίσει κρατική στήριξη για να αντιμετωπίσει τις οικονομικές επιπτώσεις από την πανδημία.
«Ντηλ» 5 δισ. μεταξύ γαλλικής κυβέρνησης και Renault στην εποχή της πανδημίας
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η οικονομική δραστηριότητα στη Γαλλία υποχώρησε 27% μέσα σε έναν μήνα
Στα τάρταρα βυθίστηκε η γαλλική οικονομία τον περασμένο μήνα, καθώς η οικονομική δραστηριότητα έπεσε κατά 27% σε σχέση με την προ πανδημίας εποχή.
Η οικονομική δραστηριότητα στη Γαλλία υποχώρησε 27% μέσα σε έναν μήνα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας