Εξευτελισμός για… χόμπι
Οπαδοί της Αϊντχόφεν, για να «σκοτώσουν» τον χρόνο τους, έριχναν κέρματα στο έδαφος και διασκέδαζαν φωνάζοντας «όλε, όλε» κάθε φορά…
Οπαδοί της Αϊντχόφεν, για να «σκοτώσουν» τον χρόνο τους, έριχναν κέρματα στο έδαφος και διασκέδαζαν φωνάζοντας «όλε, όλε» κάθε φορά…