Παρά το γεγονός ότι το ίδιο το Μέγαρο Μαξίμου πήρε σαφείς αποστάσεις, ενώ και τα φιλοκυβερνητικά μέσα δεν σήκωσαν το θέμα με ιδιαίτερη «ζέση», ο Θάνος Πλεύρης συνεχίζει να κατηγορεί τον Αλέξη Τσίπρα ότι παραβίασε την καραντίνα.
Ο υπουργός Υγείας δήλωσε σήμερα στην ΕΡΤ ότι η νέα φάση της πανδημίας προβλέπει πέντε μέρες καραντίνα και δεν «σπάει» με αρνητικό τεστ. «Αυτές είναι οι οδηγίες του ΕΟΔΥ και αν δεν αρέσουν δεν σημαίνει ότι θα τις αλλάξουμε κατά περίπτωση. Συνεπώς αυτές οι οδηγίες δεν τηρήθηκαν».
Στον Θ. Πλεύρη απάντησε ξανά ο ΣΥΡΙΖΑ, αυτή τη φορά μέσω του Τομεάρχη Υγείας, ο οποίος έκανε λόγο για χυδαίο πολιτικαντικό αντιπερισπασμό.
Ο Ανδρέας Ξανθός, σε τοποθέτησή του μέσω Twitter υπογράμμισε, ακόμη, ότι «για τα 20.000 κρούσματα και τους 40 νεκρούς κάθε μέρα, που προσπαθούν να “κρύψουν” με την εβδομαδιαία αναφορά του ΕΟΔΥ, υπάρχουν εγκληματικές πολιτικές ευθύνες».
