Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Η στοχοποίηση του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών στο απολογητικό υπόμνημα του πρώην καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου προκάλεσε την αντίδραση του Σπύρου Μπιμπίλα που έσπευσε να απαντήσει με καυστικό τρόπο στην… «κατασκευασμένη υπόθεση από το ΣΕΗ».

«Λυπάμαι… Σε γνώρισα στα ΣΤΡΟΥΜΦΑΚΙΑ της ΕΡΤ που γράφαμε δίπλα δίπλα… 40 χρόνια δεν συναντηθήκαμε στην δουλειά, ούτε στην ζωή… μόνο συμπτωματικά σε πρεμιέρες με ένα γεια… πρόσφατα Εσύ ως Διευθυντής του Εθνικού κι εγώ ως Πρόεδρος του ΣΕΗ προσπαθούσαμε να συνεννοηθούμε για την υπογραφή της Συλλογικής μας Σύμβασης… Ευτυχώς δεν προλάβαμε να ολοκληρώσουμε και δεν βάλαμε τις υπογραφές μας… Λυπάμαι Δημήτρη…» η ανάρτηση του προέδρου του ΣΕΗ.