Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Για την αναίδεια τινών δημοσιογράφων
EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Για την αναίδεια τινών δημοσιογράφων

  • A-
  • A+

Γούστο της και καπέλο της της δημοσιογράφου Βίκυς Φλέσσα να κατέλθει στον προεκλογικό στίβο με τα χρώματα της Νέας Δημοκρατίας στις επικείμενες ευρωεκλογές. Τόσοι και τόσοι δημοσιογράφοι κάνουν αμάν και πώς να «επιτύχουν» μια τέτοια κάθοδο· ίσως θεωρούν ότι αυτό είναι το επιστέγασμα, η κορύφωση της σταδιοδρομίας τους, παιδικό όνειρο ίσως, ποιος ξέρει. Ας μη γίνει λόγος για θεμιτές τάχα φιλοδοξίες, για ματαιοδοξίες και λοιπά.

Δεν χρειάζονται μικροψυχίες. Δήλωσε κάτι ωραία αφού εχρίσθη· σαν, ας πούμε, να γεμίσουν τα καλοκαίρια οι ελληνικές κατασκηνώσεις από μαθητές της Ευρώπης, να συνταχθεί ένα κοινό βιβλίο ευρωπαϊκής ιστορίας επί τη βάσει του πολιτισμού, να ιδρυθούν ευρωπαϊκά παρατηρητήρια για την ηθική της τεχνητής νοημοσύνης και τη βιοηθική και δεν ξέρω τι άλλο, που δεν συγκράτησα.

Σεβαστά όλα τούτα. Μίλησε όμως και στην κρατική ΕΡΤ -και τι είπε; Α, λέει, η Νέα Δημοκρατία ήταν αυτή που άνοιξε τη ΝΕΡΙΤ [δεν είπε «αυτό το έκτρωμα», α πα πα, ούτε είπε ότι αυτή η κυβέρνηση της Ν.Δ. έκλεισε με φασιστική «πυγμή» την ΕΡΤ].

Και απτόητη συνέχισε: Η ΝΕΡΙΤ απαιτούσε ένα εξαιρετικό βιογραφικό για να προσληφθείς, τα κριτήρια, παρακαλώ, είπε η κυρία, για να προσληφθεί κανείς, ήσαν αυστηρά αξιοκρατικά, η ΝΕΡΙΤ επέβαλε [η άμεμπτη!] κανόνες. Απαιτούσε πτυχίο οπωσδήποτε, ικανή προϋπηρεσία, ξένες γλώσσες και, ασφαλώς, γνώσεις ψηφιακής τεχνολογίας. Προσπάθησε στη συνέχεια να «τα μαζέψει», λέγοντας ότι, προς θεού, δεν υπονοούσε ότι έως εκείνη τη στιγμή λειτουργούσε μη αξιοκρατικά, αλλά τέλος πάντων το όλον θέμα ήταν μια θλιβερή ιστορία για όλους τους [όσοι εργάζονταν στην ΕΡΤ].

Εδώ αρχίζουν οι ενστάσεις. Η αγαπητή συνάδελφος ξέχασε να πει ότι η ίδια έβαλε την υπογραφή της σε αυτό το φασιστικού τύπου μόρφωμα επικοινωνίας της ΝΕΡΙΤ, ότι πολλοί «συνάδελφοί» της εναντιώθηκαν στην επιβολή αυτού του φασισμού και -μόνοι τους- με πάθος αρνήθηκαν να υπογράψουν, γράφοντας έτσι τις πιο ωραίες σελίδες, την πιο ωραία ιστορία σε ό,τι αφορά το δημόσιο αγαθό που λέγεται ελεύθερη πληροφόρηση.

Στην ουσία, η υποψήφια ευρωβουλευτίνα φάνηκε αγενής απέναντι στους συναδέλφους της που πάσχισαν να κρατήσουν ελεύθερη την ΕΡΤ και έδειξαν στην ελληνική κοινωνία τι σημαίνει πραγματικά δημόσια [υπέρ της κοινωνίας] τηλεόραση.

Θα έλεγα, με τέτοια αναίδεια που επέδειξε η εν λόγω εκπομπάρχισσα, ότι έχουν δίκιο όσοι απεκάλεσαν τους υπογράψαντες ή προσληφθέντες στη ΝΕΡΙΤ ραγιάδες -και ας στενοχωριούνται φίλοι τινές-· θέλει σθένος να αντισταθείς στο κρύο [φασιστικό] σύστημα, δεν είναι όλα βόλεμα και υποταγή και... θου κύριε... και λοιπά. Εχει και η υπομονή τα όριά της.

Είναι γνωστό ότι επικροτούνται από τις εξουσίες οι λείχοντες τα υποπόδιά της και οι ευκόλως υποτασσόμενοι, διότι χωρίς αυτούς δεν θα στεκόταν καμιά εξουσία, αλλά μην το παρακάνουν -ας κάνουν απλώς τη δουλίτσα τους και ας μην προκαλούν, με γελοιωδέστατη δε αυθάδεια και με σηκωμένη τη μύτη· δεν είναι σωστό κάτι τέτοιο, δεν είναι πρέπον, καλέ, πώς να το κάνουμε, έχει και η επιείκεια το μέτρον της. Ετσι συνήθως συμβαίνει με τους δημοσιογράφους που μεταπηδάνε στην πολιτική: αποδεικνύουν ότι ουδέποτε ήσαν πραγματικοί δημοσιογράφοι. [Ποιοι δημοσιογράφοι τώρα...]

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
Ενας Χολιγουντιανός πρωθυπουργός
Ο πρωθυπουργός μας θεωρεί ιδιοκτησία του το ελληνικό κράτος και άρα μπορεί να κάνει χρήση του δημοσίου καταπώς του κάνει κέφι, χωρίς, όπως φαίνεται, να νιώθει ενοχές ή να κυριεύεται από τύψεις συνειδήσεως.
Ενας Χολιγουντιανός πρωθυπουργός
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
Το κενό και οι τηλεοπτικοί δημοσιογράφοι
Δεν είναι όλοι οι δημοσιογράφοι ανέλεγκτοι, ούτε ρέπουν προς τον χυδαϊσμό της γραφής, όπως, δυστυχώς, συμβαίνει στις τηλεοράσεις, όπου οι πλείστοι που κατέχουν εκπομπές έχουν κόψει καπίστρι και δεν...
Το κενό και οι τηλεοπτικοί δημοσιογράφοι
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
Η ισορροπία, οι ψιττακοί και ο Περικλής
Οσοι τον αγαπάμε, όσοι τον γνωρίζουμε, όσοι έχουμε απολαύσει την παρέα μαζί του [και είμαστε πολλοί!] στεκόμαστε δίπλα του τούτη την ώρα της μεγάλης του δοκιμασίας. Για τον Περικλή Κοροβέση ο λόγος, που δίνει...
Η ισορροπία, οι ψιττακοί και ο Περικλής
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
Μια συνεδρίαση κι ένας θάνατος
Σε καλό γενικά κλίμα κινήθηκε η Βουλή το περασμένο τριήμερο. Και ο πρωθυπουργός και ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης είπαν ο καθένας τα δικά του. Λες και τίποτα δεν μεσολάβησε από τις 7 Ιουλίου, η...
Μια συνεδρίαση κι ένας θάνατος
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
Το πανηγύρι της ορκωμοσίας στη Βουλή
Με ένα φιλελεύθερων τάχα αντιλήψεων κόμμα στην κυβέρνηση, αρκετά στελέχη από το οποίο είναι κατειλημμένα και βαρεμένα από ακροδεξιά νοοτροπία, πώς να μιλήσει κάποιος για αντιπροσώπευση και δημοκρατία; Τι να...
Το πανηγύρι της ορκωμοσίας στη Βουλή

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας