Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ταχιάο δεν θέλατε; Ιδού...

Νίκος Ταχιάος

EUROKINISSI

Ταχιάο δεν θέλατε; Ιδού...

  • A-
  • A+

Αφού τον «μαύρισαν» οι Θεσσαλονικείς σε όποια εκλογική αναμέτρηση τον βρήκαν μπροστά τους, τον... χαιρόμαστε εμείς τώρα στην Αθήνα.

Νίκος Ταχιάος λοιπόν, ο νέος πρόεδρος της Αττικό Μετρό. Δική του (θα) ήταν προφανώς η μνημειώδης γκάφ... συγγνώμη απόφαση ήθελα να πω, για τη μετονομασία των σταθμών. Δική του φυσικά ή σε συνεργασία με τον αρμόδιο υπουργό, τον κ. Καραμανλή. Ή και την οικογένεια Μπακογιάννη μήπως; Ας αποφασίσουν.

Το ανακοίνωσαν την Παρασκευή και ξεκίνησε το πάρτι στα social media. Και όχι μόνο. Ήταν τόσο βλακώδης η απόφαση που δεν μπορούσε να την υποστηρίξει κανένας. Ακόμα και τα φιλικά τους ΜΜΕ το έκαναν γαργάρα, ειδάλλως θα έπρεπε να πουν για τη (sic) γκάφα.

Βγήκε και η οικογένεια Μπακογιάννη με ανακοίνωση να πάρει αποστάσεις. Εκτός και αν ήξερε και απλώς κάνει πίσω. Μικρή σημασία έχει. (update: Τελικά ήξερε όπως λέει ο Νίκος Ταχιάος με ανάρτησή του στο facebook. Από κοινού την έκαναν...). 

Το πιο σημαντικό είναι αν θα αναλάβει κάποιος την ευθύνη γι' αυτή τη φαιδρή και γελοία απόφαση που παίρνουν πίσω σε χρόνο dt και μάλιστα μέσα σε κατακραυγή.

Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, κ. Νίκος Ταχιάος, έχει να μας πει κάτι άραγε; Ελεγαν για τον ΣΥΡΙΖΑ ότι ήταν κολλημένοι στις καρέκλες. Για τον κ. Ταχιάο τι έχουν να πουν; Αλλά τι λέει και αυτός ο ίδιος που ακολούθησε, πιστά, τις εντολές και τις οδηγίες της οικογένειας Μπακογιάννη αλλάζοντας το όνομα στο σταθμό; 

Εμείς πάντως το απολαμβάνουμε. Πάντα τέτοιες ιδέες και τόση φαγωμάρα μεταξύ τους... 

ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ
ΤΑ ΝΕΑ, ο ΣΥΡΙΖΑ, ο Φιλελεύθερος και η... «περήφανη σιωπή»
Το φιάσκο της μετονομασίας του σταθμού Μετρό «Ευαγγελισμός» αντιμετωπίστηκε, με... τακτ από τις εφημερίδες της Δεξιάς. Με... διακριτικότητα θα έλεγα. Και με μονόστηλα.
ΤΑ ΝΕΑ, ο ΣΥΡΙΖΑ, ο Φιλελεύθερος και η... «περήφανη σιωπή»
ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ
Οι γουναράδες, τα γουναράδικα και η Μαρία Αντωνίου στο γραφείο του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη
Η άριστη αυτή, λοιπόν, έχει μείνει στην ιστορία για μία μνημειώδη ομιλία της στη Βουλή, τον Ιούνιο του 2013.
Οι γουναράδες, τα γουναράδικα και η Μαρία Αντωνίου στο γραφείο του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη
ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ
Αρέσουν ή όχι τα ντολμαδάκια στον Κυριάκο Μητσοτάκη;
Είναι εντυπωσιακό: από τη συνέντευξη του Κυριάκου Μητσοτάκη στον Νίκο Χατζηνικολάου στην εκπομπή «Ενώπιος Ενωπίω» στον ΑΝΤ1, δεν έμεινε τίποτε από όσα είπε ο πρωθυπουργός. Κανένας δεν ασχολήθηκε μαζί του, όλοι...
Αρέσουν ή όχι τα ντολμαδάκια στον Κυριάκο Μητσοτάκη;
ΑΠΟΨΕΙΣ
Μια διαφορετική πολιτική για την ανάπτυξη
Εκείνοι που σήμερα υπερασπιζόμαστε την κατά χώραν παραμονή των αρχαίων βλέπουμε μπροστά, γιατί δεν μας ενδιαφέρει μόνο το παρόν, αλλά, όπως η αειφορία διδάσκει, και το μέλλον των παιδιών και των παιδιών των...
Μια διαφορετική πολιτική για την ανάπτυξη
ΑΠΟΨΕΙΣ
Μετρό Θεσσαλονίκης: γέφυρα υποδομών και πολιτισμού
Τον Μάρτιο του 2016 ζήσαμε στη Θεσσαλονίκη μια μεγάλη ανατροπή, την επανεκκίνηση των έργων του μετρό. Ο ΣΥΡΙΖΑ, επιλέγοντας ένα νέο μοντέλο βιώσιμης ανάπτυξης και στον τομέα των μεταφορών, έδωσε τέλος στο...
Μετρό Θεσσαλονίκης: γέφυρα υποδομών και πολιτισμού

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας