• Αθήνα
    Ελαφρές νεφώσεις
    4°C -0.8°C / 5.8°C
    1 BF
    64%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    3°C 0.2°C / 4.6°C
    2 BF
    59%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    1°C -1.0°C / 5.7°C
    1 BF
    43%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    -3°C -3.1°C / -0.3°C
    1 BF
    80%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    -1°C -1.1°C / -1.1°C
    0 BF
    74%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    1°C -0.2°C / 4.0°C
    1 BF
    62%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    -3°C -2.6°C / -2.1°C
    2 BF
    59%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    -1°C -1.4°C / 4.6°C
    1 BF
    51%
  • Ηράκλειο
    Αραιές νεφώσεις
    7°C 5.5°C / 7.5°C
    4 BF
    74%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    -2°C -2.1°C / -2.1°C
    2 BF
    56%
  • Ερμούπολη
    Αυξημένες νεφώσεις
    7°C 6.2°C / 7.9°C
    4 BF
    61%
  • Σκόπελος
    Σποραδικές νεφώσεις
    3°C 2.9°C / 2.9°C
    4 BF
    51%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    7°C 6.8°C / 6.8°C
    1 BF
    49%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    -1°C -1.5°C / -1.5°C
    0 BF
    53%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    2°C -1.5°C / 2.3°C
    1 BF
    74%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    6°C 3.8°C / 6.0°C
    2 BF
    45%
  • Χαλκίδα
    Ελαφρές νεφώσεις
    2°C -0.6°C / 6.0°C
    2 BF
    63%
  • Καβάλα
    Σποραδικές νεφώσεις
    3°C -0.1°C / 3.3°C
    1 BF
    52%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    3°C 0.3°C / 4.7°C
    1 BF
    62%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    -2°C -2.2°C / -2.2°C
    2 BF
    63%
EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Παράλληλη στήριξη σε μαθητές

  • A-
  • A+

Σας είναι γνωστό ότι από αρχές Μαρτίου του 2020 έχει ξεκινήσει η διαδικασία εκπαίδευσης στα σχολεία, σε όλες τις βαθμίδες και σε όλη την επικράτεια με το σύστημα της τηλεκπαίδευσης.

Αν αυτό το σύστημα κρινόμενο έχει, με τον τρόπο που λειτουργεί στα καθ’ ημάς, έναν συντελεστή επιτυχίας < 70% (αν μπορεί να αριθμοποιηθεί η καλλιέργεια ανθρώπων και η μετάδοση γνώσεων), φαντασθείτε ποιος είναι ο συντελεστής αυτός σε σχέση με την εκπαίδευση παιδιών που έχουν άλλες ανάγκες (παιδιά ειδικών ικανοτήτων θα έλεγα ως πατέρας τέτοιου), και που στο ήδη προβληματικό εκπαιδευτικό περιβάλλον προστίθεται και η ανοργάνωτη, άρπα-κόλα λειτουργία της παράλληλης στήριξης.

Το ερώτημα: Υπάρχει κάτι θεσμοθετημένο για τη λειτουργία της παράλληλης στήριξης σε δημόσια σχολεία στη φάση της τηλεκπαίδευσης, για την παροχή υπηρεσιών που δεν θα βασίζονται σε αυτοσχεδιασμό και στην καλή θέληση των εκπαιδευτικών της παράλληλης στήριξης (η όποια καλή θέληση έχει και όρια);

Είναι ή δεν είναι συνταγματικό δικαίωμα του παιδιού μου να μετέχει πραγματικά ισότιμα με άλλα παιδιά στη διαδικασία εκπαίδευσής του, έχοντας τη στήριξη που προβλέπεται;

Μετά τιμής


Η επιστολή δημοσιεύτηκε στο φύλλο της «Εφ.Συν.» τη Δευτέρα 01/03/2021.

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΑΠΟΨΕΙΣ
Μην τζογάρετε με την υγεία των παιδιών μας
Υποκρισία, περίσσια σιγουριά που δεν συνοδεύεται από επίσημα στοιχεία, αλλά και αλαζονεία, αποτελούν το τρίπτυχο που θα συνοδεύσει την κυβέρνηση τους επόμενους μήνες.
Μην τζογάρετε με την υγεία των παιδιών μας
ΑΠΟΨΕΙΣ
Όλα κανονικά... Τα σχολεία ανοίγουν με πάνω από 25.000 κενά!
Το πρώτο κουδούνι σήμερα βρίσκει σχολεία, εκπαιδευτικούς και μαθητές στην πιο κρίσιμη συνθήκη στη ζώσα μνήμη και πιο ανέτοιμους από ποτέ, αν εξαιρέσει κάποιος την τραγική περίοδο Διαμαντοπούλου, όταν αντί για...
Όλα κανονικά... Τα σχολεία ανοίγουν με πάνω από 25.000 κενά!
ΑΠΟΨΕΙΣ
Σχολεία: Χάος στην Ιταλία! Τάξη και ασφάλεια στην Ελλάδα!
Όποιος έχει στοιχειώδη εμπειρία από τους μάγιστρους των επικοινωνιακών τρικ της κυρίαρχης πολιτικής, μπορεί πλέον να διακρίνει με γυμνό οφθαλμό τις αθέατες σκοπιμότητες που ντύνονται τη γλώσσα της απάτης.
Σχολεία: Χάος στην Ιταλία! Τάξη και ασφάλεια στην Ελλάδα!
ΜΕΤΕΩΡΟΣ
Εξωσχολικός ιός
Εξετάζεται μάλιστα το ενδεχόμενο παιδιά, δάσκαλοι και καθηγητές να διανυκτερεύουν σε αντι-κόβιντ υπνόσακους πάνω στα θρανία, αφού στους δρόμους, στις πλατείες, ακόμα και στα σπίτια τους η απειλή πιθανής...
Εξωσχολικός ιός
ΑΠΟΨΕΙΣ
«Οταν λέμε όλοι, εννοούμε... όλοι»
Η συμπερίληψη αφορά το σύνολο του μαθητικού πληθυσμού και έχει γνώμονά της την αρχή ότι όλα τα παιδιά συμμετέχουν ισότιμα στη μαθησιακή διαδικασία και οι δυνατότητές τους αξιοποιούνται στον μέγιστο βαθμό.
«Οταν λέμε όλοι, εννοούμε... όλοι»

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας