Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Οποιος έχει καεί στον χυλό, φυσάει και το γιαούρτι! Ο λόγος για την κυβέρνηση της Αυστραλίας και τους διοργανωτές του γκραν πρι της Formula 1 στη Μελβούρνη, προγραμματισμένο για τις 10 Απριλίου. Δεν θέλουν νέο «τσίρκο», σαν αυτό που προκάλεσε ο Νόβακ Τζόκοβιτς και η αυστραλέζικη τενιστική ομοσπονδία – η οποία, προκειμένου να τον έχει παρόντα στο Αυστραλιανό Οπεν, δημιούργησε «παραθυράκι» για να τρυπώσει στη χώρα ο ανεμβολίαστος Σέρβος τενίστας.

Δέκα μέρες μετά την απέλαση του «Νόλε», εντύπωση έκανε ο «κοφτός» λόγος του εκτελεστικού διευθυντή του γκραν πρι της Μελβούρνης, Αντριου Γουέστακοτ: «Το πρωτόκολλό μας είναι ξεκάθαρο και θεσπίστηκε πολύ πριν όλα όσα συνέβησαν στο Αυστραλιανό Οπεν. Οι κανόνες για το τι χρειάζεται για να μπει κανείς στην Αυστραλία είναι κατανοητοί από τη Formula 1, κατανοητοί από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου και γραμμένοι στα αγωνιστικά εγχειρίδια. Πρέπει άπαντες (οδηγοί, μηχανικοί, παράγοντες) να είναι εμβολιασμένοι πλήρως και δεν θα δοθούν εξαιρέσεις προς κανέναν από κανέναν. Αν δεν είναι εμβολιασμένοι, δεν έχουν θέση στη Μελβούρνη. Αν βρεθούν θετικοί, δεν θα μετάσχουν. Θα υπάρξει μηδενική ανοχή και κανένας οδηγός δεν είναι πάνω από τους κανόνες».

Και η Formula 1 είναι σπορ, και αυτή διαθέτει αστέρες παγκόσμιας λάμψης. Δεν είναι όμως διατεθειμένη να κάνει τα στραβά μάτια για τους πιλότους της. Και τους αντιμετωπίζει όλους ισάξια. Τόσο απλά…

Την ίδια ώρα, ρεπορτάζ από το Βελιγράδι αναφέρουν ότι ο κορυφαίος τενίστας στον κόσμο «ακόμα δεν καταλαβαίνει γιατί απελάθηκε». Δεν είναι να απορεί κανείς. Ο θρύλος που έχει δημιουργήσει και η αύρα ημίθεου που έχει αποκτήσει με τα τενιστικά κατορθώματά του είναι απαστράπτοντα. Και τον έχουν τυφλώσει…