Σ.Ι.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Ακλόνητη συνεχίζει απλόχερα τις παροχές της στους πολίτες η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Το Σαββατοκύριακο ο Κυρ. Μητσοτάκης μοίρασε δίκαια το μέρισμα σε όλους τους πολίτες και σήμερα, μια μέρα μετά τις σημαντικές εξαγγελίες από το βήμα της ΔΕΘ, ο υπουργός Ανάπτυξης μας πληροφόρησε πως «λεφτά υπάρχουν» γιατί «τρέξαμε τις επιχειρήσεις τις εξαγωγές και τον τουρισμό μας καλύτερα του αναμενόμενου». 

Και αφού «λεφτά υπάρχουν», όπως μας είπε (ΣΚΑΪ) ο Αδ. Γεωργιάδης ως άλλος Γ. Παπανδρέου, «δίνουμε από αυτά που μας περισσεύουν» για να χτίσουμε «ένα μεγαλύτερο εισόδημα για να αντιμετωπίσουμε την εισβολή της ακρίβειας (…)».