Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Πλήθος σχόλια στο twitter προκάλεσε ανάρτηση του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας ενός αποσπάσματος από τη χθεσινή ομιλία του σε προσυνεδριακή ημερίδα για το περιβάλλον στο Περιστέρι.

Σύμφωνα με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, η τραγωδία στη Μάνδρα θα είχε αποφευχθεί αν κάποιος είχε σκεφτεί να τηλεφωνήσει στην Τροχαία…

<blockquote class=”twitter-tweet” data-lang=”el”><p dir=”ltr” lang=”el”>Η περίπτωση της Μάνδρας είναι παράδειγμα του τι δεν πρέπει να κάνουμε. Δεν χρειαζόταν να είναι κάποιος ειδικός για να γνωρίζει ότι τα νερά θα κατέβαιναν από τον δρόμο. Διότι ο δρόμος ήταν το ρέμα. Κανείς δεν μπήκε στον κόπο να προειδοποιήσει την τροχαία ώστε να τον κλείσει.</p>— Kyriakos Mitsotakis (@kmitsotakis) <a href=”https://twitter.com/kmitsotakis/status/939830901701271552?ref_src=twsrc%5Etfw”>10 Δεκεμβρίου 2017</a></blockquote>

Οι περισσότεροι από τους χρήστες αναρωτιούνταν αν ο κ. Μητσοτάκης χειρίζεται ο ίδιος τον λογαριασμό του στο twitter, ενώ κάποιοι σχολίαζαν ότι μάλλον το κάνει ο Αλ. Τσίπρας.

Ένα τηλεφώνημα στην Τροχαία θα ήταν αρκετό;

Ένα τηλεφώνημα στην Τροχαία θα ήταν αρκετό;

Ένα τηλεφώνημα στην Τροχαία θα ήταν αρκετό;