Το E-Commerce SEO είναι η στρατηγική βελτιστοποίησης των ηλεκτρονικών καταστημάτων για τις μηχανές αναζήτησης. Οι ενέργειες βελτιστοποίησης αφορούν στο τεχνικό μέρος του eshop αλλά και στο περιεχόμενο.
Η βελτιστοποίηση των shops για τις μηχανές αναζήτησης είναι μία στρατηγική που έχει δώσει σημαντικά αποτελέσματα πωλήσεων στα ηλεκτρονικά καταστήματα παγκοσμίως. Παρόλα αυτά μόνο το 33% των μικρών έως μεσαίων επιχειρήσεων παγκοσμίως έχουν βελτιστοποιημένες ιστοσελίδες.
Αντίθετα, πολλές επιχειρήσεις που διαθέτουν eshop βασίζονται κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) ή σε πληρωμένες διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησης που μπορεί να είναι εξαιρετικές για τις εταιρείες, αλλά συνήθως απαιτούν συνεχή προσπάθεια και ροή εισοδήματος. Οι διαφημιστικές δαπάνες στο διαδίκτυο κοστίζουν στις εταιρείες δισεκατομμύρια κάθε χρόνο — ένα ποσό που συνεχώς αυξάνεται, καθώς αυξάνεται και ο ανταγωνισμός.
Παρά το γεγονός ότι το E-Commerce SEO έχει ένα από τα υψηλότερα ROI από οποιαδήποτε άλλη καμπάνια digital marketing, πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα στο στάδιο κατασκευής eshop δεν έχουν δώσει καθόλου προσοχή στις μηχανές αναζήτησης και στο SEO.
Από την άλλη το 99% των μεγαλύτερων eshop εντοπίζονται από νέους πελάτες καθημερινά μέσω οργανικής αναζήτησης σε μηχανές αναζήτησης. Το 43% της συνολικής επισκεψιμότητας ηλεκτρονικού εμπορίου προέρχεται από την οργανική αναζήτηση της Google, ενώ το 37,5% της συνολικής επισκεψιμότητας σε ηλεκτρονικά καταστήματα προέρχεται από μηχανές αναζήτησης.
Στη Bluemind Digital Marketing κάθε φορά που εφαρμόζουμε την προώθηση με SEO στην κατασκευή e-shop πελατών μας διαπιστώνουμε ότι πολύ σύντομα εμφανίζονται στα πρώτα οργανικά αποτελέσματα της Google και των άλλων μηχανών αναζήτησης σύμφωνα με τις λέξεις-κλειδιά που έχουμε ορίσει στο περιεχόμενό τους.
Καθημερινά χάρη στο E-Commerce SEO τα e-shops, που έχουμε δημιουργήσει ή και βελτιστοποιήσει με βάση το SEO, λαμβάνουν μία επισκεψιμότητα στο ηλεκτρονικό κατάστημα για την οποία δεν χρειάζεται να πληρώσουν. Η ίδια τεχνική προώθησης φέρνει τους πελάτες μας μπροστά από τον ανταγωνισμό τους και ισχυροποιεί την επωνυμία τους. Επίσης, αν διακόψουν τις καμπάνιες τους, η θέση τους στα οργανικά αποτελέσματα της Google παραμένει για μεγάλο διάστημα.
Ακόμα και η τοποθέτηση προϊόντων σε μεγάλα marketpalces όπως το Amazon και το Ebay απαιτεί τη χρήση SEO, ώστε οι πελάτες μας να επιτυγχάνουν την καλύτερη προβολή των προϊόντων τους σε σχέση με τον ανταγωνισμό τους.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας