Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Σε ισχύ είναι η 24ωρη πανελλαδική απεργία της ΠΟΕ-ΟΤΑ, που ζητά μονιμοποίηση των εργαζομένων ΕΣΠΑ, κάνοντας λόγο για ένα αίτημα «επίκαιρο και επιτακτικό», καθώς και τη διασφάλιση της χρηματοδότησης των δομών στις οποίες εργάζονται.

ΠΟΕ-ΟΤΑ

Νωρίτερα, απεργοί που εργάζονται σε κοινωνικές δομές δήμων (παιδικοί σταθμοί, ΚΔΑΠ) συγκεντρώθηκαν έξω από το υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, ενώ στη συνέχεια έκαναν πορεία στο υπουργείο Εσωτερικών.

ΠΟΕ-ΟΤΑ

Όπως τονίζει σε ανακοίνωσή της η ΠΟΕ-ΟΤΑ, οι εργαζόμενοι μέσω ΕΣΠΑ στερούνται πλήρη εργασιακά δικαιώματα, παρότι εργάζονται επί πολλά έτη, αλλά με επαναλαμβανόμενες συμβάσεις, και παρότι «αποτελούν μέρος της ραχοκοκαλιάς των κοινωνικών υπηρεσιών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης».

ΠΟΕ-ΟΤΑ

Την απεργία στηρίζει και η ΑΔΕΔΥ, καλώντας τους εργαζόμενους να δώσουν το «παρών» στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας.

ΠΟΕ-ΟΤΑ