Για την παρουσία νέας απάτης με πρόσχημα την καταβολή του επιδόματος θέρμανσης προειδοποιεί η ΕΛ.ΑΣ..
Σύμφωνα με την ΕΡΤ καταγράφονται το τελευταίο διάστημα μαζικά περιστατικά αποστολής μηνυμάτων προς ανυποψίαστους πολίτες.
Σε αυτά τα SMS οι δράστες χρησιμοποιούν στοιχεία (όνομα, τίτλους, επωνυμίες) που παραπέμπουν σε ευρωπαϊκούς ή κρατικούς φορείς και στην ειδοποίηση αναφέρεται «έχετε λάβει το επίδομα θέρμανσης, πατήστε τον σύνδεσμο».
Το μήνυμα αυτό, σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., δεν έχει καμία σχέση με κρατική ενημέρωση και υπάρχει κίνδυνος να διαρρεύσουν προσωπικά και τραπεζικά στοιχεία πολιτών.
Η ΕΛ.ΑΣ. καλεί τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να μην ανοίγουν τα links από ύποπτα μηνύματα, ελέγχοντας πάντα τον αποστολέα. Παράλληλα, προειδοποιεί τους πολίτες να μην κοινοποιούν ποτέ προσωπικές ή τραπεζικές πληροφορίες.
