Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Ερήμωσε η πρωτεύουσα το απόγευμα του Σαββάτου, πρώτη ημέρα εφαρμογής της απαγόρευσης κυκλοφορίας, στο πλαίσιο των νεών περιοριστικών μέτρων που αποφάσισε η κυβέρνηση. 

Υπενθυμίζεται ότι πλέον στις περιφερειακές Ενότητες Αττικής, Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής επιτρέπεται, κάθε Σάββατο και Κυριακή, η μετακίνηση μέχρι τις 6 το απόγευμα. Η απαγόρευση της κυκλοφορίας ισχύει μέχρι τις 5 το πρωί.

«Νεκρή» πόλη η Αθήνα μετά τις 6 το απόγευμα
«Νεκρή» πόλη η Αθήνα μετά τις 6 το απόγευμα
«Νεκρή» πόλη η Αθήνα μετά τις 6 το απόγευμα
«Νεκρή» πόλη η Αθήνα μετά τις 6 το απόγευμα