• Αθήνα
    Αραιές νεφώσεις
    3°C 0.6°C / 4.6°C
    3 BF
    82%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    1°C -1.8°C / 1.9°C
    5 BF
    48%
  • Πάτρα
    Αραιές νεφώσεις
    5°C 4.3°C / 5.5°C
    3 BF
    57%
  • Ιωάννινα
    Αραιές νεφώσεις
    -1°C -1.1°C / -0.6°C
    2 BF
    44%
  • Αλεξανδρούπολη
    Σποραδικές νεφώσεις
    0°C -0.1°C / 0.2°C
    4 BF
    80%
  • Βέροια
    Αυξημένες νεφώσεις
    0°C -2.0°C / 0.4°C
    3 BF
    46%
  • Κοζάνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    -6°C -5.6°C / -3.2°C
    4 BF
    42%
  • Αγρίνιο
    Αυξημένες νεφώσεις
    1°C 0.7°C / 0.7°C
    2 BF
    66%
  • Ηράκλειο
    Αραιές νεφώσεις
    8°C 6.1°C / 8.8°C
    6 BF
    77%
  • Μυτιλήνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    0°C -0.4°C / -0.4°C
    5 BF
    69%
  • Ερμούπολη
    Αυξημένες νεφώσεις
    6°C 5.5°C / 6.4°C
    7 BF
    59%
  • Σκόπελος
    Αυξημένες νεφώσεις
    5°C 4.9°C / 4.9°C
    6 BF
    69%
  • Κεφαλονιά
    Σποραδικές νεφώσεις
    6°C 5.9°C / 5.9°C
    2 BF
    52%
  • Λάρισα
    Αραιές νεφώσεις
    1°C 0.7°C / 1.1°C
    4 BF
    44%
  • Λαμία
    Αυξημένες νεφώσεις
    1°C 0.6°C / 1.5°C
    2 BF
    80%
  • Ρόδος
    Αραιές νεφώσεις
    9°C 8.8°C / 8.8°C
    4 BF
    57%
  • Χαλκίδα
    Χιονοπτώσεις
    1°C 0.8°C / 4.3°C
    3 BF
    94%
  • Καβάλα
    Αραιές νεφώσεις
    2°C 1.6°C / 1.6°C
    0 BF
    46%
  • Κατερίνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    0°C -0.3°C / 1.1°C
    3 BF
    54%
  • Καστοριά
    Αυξημένες νεφώσεις
    -5°C -5.1°C / -5.1°C
    3 BF
    60%
EUROKINISSI/ΦΑΝΗ ΤΡΥΨΑΝΗ

Επιστολή του πρώην προέδρου ΟΑΣΘ για ρεπορτάζ και απάντηση του συντάκτη

  • A-
  • A+

Διαμαρτύρεται ο πρώην πρόεδρος του ΟΑΣΘ, καθηγητής Γιώργος Σκόδρας, για την αναφορά του ονόματός του στο ρεπορτάζ της Εφημερίδας των Συντακτών για τις τελευταίες, τουλάχιστον περίεργες εξελίξεις, στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, με τον νέο πρόεδρο να προσλαμβάνει συμβούλους και να αναθέτει απευθείας σύμβαση σε μονοπρόσωπη εταιρεία έναντι 10.000 ευρώ τον μήνα για να λύσει τον... γόρδιο δεσμό του Ψηφιακού Μετασχηματισμού, τον οποίο, σύμφωνα με το δημοσίευμα, είχε αρνηθεί να παραλάβει, λίγο πριν «παραιτηθεί» ο κ. Σκόδρας. 

Στην επιστολή που παραθέτουμε, ο καθηγητής κάνει λόγο για «ανυπόστατους ισχυρισμούς», με τον συντάκτη της «Εφ.Συν.» να απαντά με επιχειρήματα. 

Η επιστολή του πρώην προέδρου του ΟΑΣΘ, Γιώργου Σκόδρα

Αξιότιμε κ. Λυκεσά,

Με έκπληξη διάβασα το από 29.11.2022 άρθρο σας στην ηλεκτρονική έκδοση της Εφημερίδας των Συντακτών, μεγάλο μέρος του οποίου, παραδόξως, αναφέρεται στο πρόσωπο μου, αν και έχουν παρέλθει σχεδόν τέσσερις μήνες από την αποχώρηση μου από τον ΟΑΣΘ.

Με λύπη μου διαπίστωσα ότι το σύνολο των ισχυρισμών σας που αφορούν στο πρόσωπό μου, δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Οι λόγοι της αποχώρησης μου από τον ΟΑΣΘ, με σαφήνεια αναφέρονται στην από 04.08.2022 ανακοίνωση μου, που ακολούθησε την από 03.08.2022 παραίτηση μου. Την ανακοίνωση αυτή και εσείς, όπως όλοι, έχετε λάβει γνώση και συνεπώς δε δικαιολογείται να προβάλετε τέτοιους ανυπόστατους ισχυρισμούς.

Η αρχική μου έκπληξη μετατράπηκε σε οργή, διαβάζοντας τον ανήκουστο ισχυρισμό σας ότι δήθεν εμπλέκομαι στα ζητήματα του ΟΑΣΘ και πολύ περισσότερο ότι δήθεν επηρέασα αρνητικά τέσσερα μέλη του διοικητικού συμβουλίου!

Ουδέν ψευδέστερο!

Όπως ρητά δήλωσα στην ανακοίνωση μου της 04.08.2022, την οποία και γνωρίζετε, ο κύκλος μου στον ΟΑΣΘ ολοκληρώθηκε με επιτυχία και το κεφάλαιο αυτό έκλεισε για μένα. Έκτοτε, ουδεμία σχέση ή ανάμιξη είχα ή έχω σε οποιοδήποτε θέμα του ΟΑΣΘ, και αυτό είναι γνωστό σε όλους.

Πολύ περισσότερο ουδέποτε (ούτε και κατά τη θητεία μου) επηρέασα, αλλά ούτε και προσπάθησα να επηρεάσω κανένα μέλος του διοικητικού συμβουλίου. Πολύ περισσότερο όταν όλα τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του ΟΑΣΘ είναι αξιόλογοι επιστήμονες και ολοκληρωμένες προσωπικότητες, με άποψη και γνώμη.

Εξάλλου, όλη η Θεσσαλονίκη γνωρίζει ότι η θητεία μου στον ΟΑΣΘ αφιερώθηκε αποκλειστικά στην ανάταξη των αστικών συγκοινωνιών, και γι’ αυτό επιτεύχθηκε ο διπλασιασμός του αριθμού των κυκλοφορούντων λεωφορείων, προς όφελος των πολιτών και της πόλης. Πάντοτε με ευθύτητα και πάντα στο φως της ημέρας, χωρίς ίντριγκες ή/και παρασκηνιακές ενέργειες. Αυτές οι πρακτικές αφορούν ενδεχομένως άλλους, όχι εμένα.

Σε κάθε περίπτωση, οι ισχυρισμοί σας, αναφορικά με το πρόσωπο μου, είναι αποκυήματα φαντασίας, η οποία μπορεί να χαρακτηριστεί έως και νοσηρή. Εκτός αν σας παραπληροφορούν, οπότε έχετε υποχρέωση να αποκαλύψετε δημόσια τους ψευδόμενους.

Επομένως, παρακαλώ να δημοσιεύσετε την απάντηση μου στο, κατά το μέρος που με αφορά, ανυπόστατο δημοσίευμα σας, όπως η δεοντολογία επιβάλλει.

Τέλος, σας καλώ εφεξής να μην εμπλέκετε το όνομα μου στα άρθρα σας, με ανυπόστατους ισχυρισμούς, είτε είναι δικής σας επινόησης, είτε άλλων.

Επιφυλασσόμενος κάθε δικαιώματος μου.

Με τιμή
καθηγητής Γιώργος Σκόδρας

Απάντηση συντάκτη

  1. Στο άρθρο (29.11.2022, «Λεφτά για οδηγούς στον ΟΑΣΘ δεν έχουν, αλλά για συμβούλους έχουν») η αναφορά στον τέως πρόεδρο είναι σαφής «… ο οποίος έχει ήδη επηρεάσει αρνητικά τέσσερα μέλη του συμβουλίου…». Δεν υπάρχει καμία αναφορά για παρέμβασή του στον παρόντα χρόνο. Η «επιρροή» δεν ενέχει κάτι αρνητικό, -όλοι από κάτι επηρεαζόμαστε- και αλίμονο αν ο τέως πρόεδρος -και ο κάθε πρόεδρος- δεν έχει το εκτόπισμα να επηρεάζει γνώμες μελών του συμβουλίου που προεδρεύει. Στους παροικούντες είναι εξάλλου από χρόνια γνωστό ότι ο τέως πρόεδρος δεν ήταν ποτέ ανδρείκελο.
  2. Το πρόβλημα δεν είναι ότι τον ανακατέψαμε στα «πίτουρα» από τα οποία γλύτωσε, με δική του πρωτοβουλία, λέει ο ίδιος, άλλα ισχυρίζονται οι σιωπές των ανωτέρων του. Δεν υπήρχε σκοπός πάντως να διαταραχθεί η ακαδημαϊκή γαλήνη στην οποία επέστρεψε. Άλλοι -όπως το γνωρίζει- ξυλεύονται, δρυός πεσούσης. Θα μπορούσε πάντως, δοθείσης της ευκαιρίας, να μας λύσει και τις απορίες σχετικά με την επίσημη θέση του, όταν ήταν πρόεδρος του ΟΑΣΘ, σχετικά με τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό.
  3. Για να μην τον ενοχλούν άσπονδοι φίλοι, τους λέμε ότι όσο ήταν πρόεδρος και μέχρι προχθές που μας απάντησε, δεν είχαμε ούτε μία επικοινωνία, παρότι κάποτε το είχαμε προσπαθήσει. Οπότε ας μην τον ταλαιπωρούν, και μετά ταλαιπωρούν κι εμάς.
  4. Ο βαθμός νοσηρότητας της φαντασίας θα ιαθεί δια της επιβεβαιώσεως τα επόμενα 24ωρα, γεγονός που και ο ίδιος θα πληροφορηθεί από τα μέσα ενημέρωσης, σχετικά με τις αντικαταστάσεις προσώπων στο διοικητικό συμβούλιο που είχε προεδρεύσει.
  5. Έσχατο. Αν ως πρόεδρος πήγε κόντρα στις βουλήσεις «άλλων» για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό αυτό είναι θετικό γι αυτόν. Οπότε πρωτοπορεί, μην επιθυμώντας να αναγράφεται το όνομά του για θετικά πράγματα. Και θέτει -αυτοτιμωρούμενος- ένα αληθινό δίλημμα που μπορεί να απαντηθεί μόνο όταν γραφεί το επόμενο ρεπορτάζ.
Ακολουθήστε μας στο Google news
Google News
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ο Γ. Σκόδρας καρατομήθηκε, οι «βιομήχανοι» ξανάρχονται
Οδυνηρή παραδοχή της αποτυχίας διαχείρισης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης με την εκπαραθύρωση του προέδρου Γιώργου Σκόδρα.
Ο Γ. Σκόδρας καρατομήθηκε, οι «βιομήχανοι» ξανάρχονται
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Καρατομήθηκε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Εφ.Συν.», ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Καραμανλής ζήτησε σήμερα το πρωί την παραίτηση του κ. Σκόδρα.
Καρατομήθηκε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στα ΚΤΕΛ και άλλες γραμμές του ΟΑΣΘ
Συνεχίζεται η εγκατάλειψη της δημόσιας συγκοινωνίας προς όφελος των ιδιωτών στη Θεσσαλονίκη με τη νέα σύμβαση που ανεβάζει σε 39 τις περιαστικές γραμμές που θα εξυπηρετούνται από τα ΚΤΕΛ.
Στα ΚΤΕΛ και άλλες γραμμές του ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΑΣΘ: Εκτός διοίκησης οι «ασύμβατοι»
Η προγραμματισμένη συνεδρίαση του δ.σ. δεν πραγματοποιήθηκε, διότι παραιτήθηκαν ή οδηγήθηκαν σε παραίτηση τρία μέλη του συμβουλίου και υποτίθεται ότι έτσι θα ανοίξει ο δρόμος για να ανατεθούν κι άλλες...
ΟΑΣΘ: Εκτός διοίκησης οι «ασύμβατοι»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Λεφτά για οδηγούς στον ΟΑΣΘ δεν έχουν, αλλά για συμβούλους έχουν
Ο διαγωνισμός για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό του ΟΑΣΘ ήταν από αυτούς που η Ν.Δ. κατήγγελλε όταν ήταν στην αντιπολίτευση, αλλά όταν ήρθε στην κυβέρνηση τον εκτέλεσε κανονικότατα. Κατάργησε όμως την ΑΣΥΘ που θα...
Λεφτά για οδηγούς στον ΟΑΣΘ δεν έχουν, αλλά για συμβούλους έχουν
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Επιστρέφουν κάμερες και πρόστιμα στις λεωφορειολωρίδες της Θεσσαλονίκης
Δώδεκα χρόνια από τότε που διακόπηκε η λειτουργία τους, επιστρέφουν οι κάμερες ελέγχου στις λεωφορειολωρίδες της Θεσσαλονίκης μαζί με τα πρόστιμα 100 ευρώ και αφαίρεση πινακίδων.
Επιστρέφουν κάμερες και πρόστιμα στις λεωφορειολωρίδες της Θεσσαλονίκης

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας