Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Να παραμείνουν στα σπίτια τους κάλεσε σήμερα (Τετάρτη) η Εκκλησία της Ελλάδος τους πιστούς, ακόμα και τις ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας και του Πάσχα. 

Η απόφαση λήφθηκε κατά τη σημερινή συνεδρίαση της Ιεράς Συνόδου, η οποία μεταξύ άλλων τόνισε πως η Εκκλησία «αποδέχεται τις αυστηρές υποδείξεις» της πολιτείας που ήδη έχουν ληφθεί, με αφορμή την πανδημία του νέου κορονοϊού (Covid-19). 

Όπως ανακοινώθηκε, η τέλεση των Ιερών Ακολουθιών κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας, καθώς και των Θείων Λειτουργιών, θα γίνουν κεκλεισμένων των θυρών.