Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Στις 13 Ιούνη του 2019 ξεκινάνε ξανά οι πλειστηριασμοί των οικοπέδων που στεγάζεται η ΒΙΟΜΕ. Με μειωμένη τιμή εκκίνησης αυξάνεται ο κίνδυνος να καταδικαστεί το εργοστάσιο να γίνει μπάζα και παλιοσίδερα.

To Σωματείο εργαζομένων ΒΙΟΜΕ και η Πρωτοβουλία αλληλεγγύης Θεσσαλονίκης καλεί την Τετάρτη 12/6/19 στις 18:00 στο Εργατικό Κέντρο, σε συζήτηση για τη συνδιαμόρφωση της δράσης «με σκοπό το μπλοκάρισμα των πληστειριασμών».