• Αθήνα
    Αραιές νεφώσεις
    17°C 13.4°C / 19.0°C
    2 BF
    66%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    13°C 10.8°C / 14.4°C
    3 BF
    59%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    18°C 15.0°C / 19.9°C
    3 BF
    73%
  • Ιωάννινα
    Αραιές νεφώσεις
    10°C 9.9°C / 13.1°C
    1 BF
    76%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    8°C 7.9°C / 7.9°C
    0 BF
    87%
  • Βέροια
    Ελαφρές νεφώσεις
    12°C 10.7°C / 13.7°C
    1 BF
    59%
  • Κοζάνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    7°C 7.4°C / 9.0°C
    3 BF
    61%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    14°C 13.6°C / 19.6°C
    2 BF
    76%
  • Ηράκλειο
    Σποραδικές νεφώσεις
    23°C 21.1°C / 24.3°C
    4 BF
    84%
  • Μυτιλήνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    16°C 13.9°C / 15.9°C
    4 BF
    72%
  • Ερμούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    18°C 17.7°C / 20.2°C
    6 BF
    72%
  • Σκόπελος
    Αραιές νεφώσεις
    16°C 14.0°C / 16.7°C
    3 BF
    67%
  • Κεφαλονιά
    Ελαφρές νεφώσεις
    20°C 19.9°C / 20.9°C
    2 BF
    60%
  • Λάρισα
    Σποραδικές νεφώσεις
    14°C 13.9°C / 15.5°C
    3 BF
    54%
  • Λαμία
    Αυξημένες νεφώσεις
    15°C 13.5°C / 15.5°C
    2 BF
    84%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    24°C 21.8°C / 23.8°C
    3 BF
    54%
  • Χαλκίδα
    Αραιές νεφώσεις
    16°C 13.6°C / 19.3°C
    2 BF
    84%
  • Καβάλα
    Αίθριος καιρός
    11°C 8.3°C / 13.1°C
    3 BF
    74%
  • Κατερίνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    13°C 11.4°C / 14.4°C
    2 BF
    75%
  • Καστοριά
    Σποραδικές νεφώσεις
    8°C 7.8°C / 7.8°C
    2 BF
    76%

© Yianniskriti at Greek Wikipedia

ΒΟΑΚ: Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το «Χανιά - Ηράκλειο»

  • A-
  • A+
To Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κατέθεσε προς έγκριση στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Έργο Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ, μήκους 157,5 χλμ και παράπλευρου / κάθετου δικτύου περίπου 150 χλμ..
Ακολουθήστε μας στο Google news

Το έργο κατασκευαστικού κόστους 1,32 δις. ευρώ, θα υλοποιηθεί ως έργο με Σύμβαση Παραχώρησης και περιλαμβάνει:

  • 2+2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ΛΕΑ και κεντρική νησίδα
  • 26 σήραγγες μονού κλάδου συνολικού μήκους ~ 34 χλμ.
  • 10,80 χλμ. νέες γέφυρες, 23 εκ των οποίων υπερβαίνουν τα 100 μέτρα μήκος
  • 20 νέοι ανισόπεδοι κόμβοι και
  • αναβάθμιση των υπαρχόντων ανισόπεδων κόμβων στις Παρακάμψεις Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου

Σύμφωνα με το Υπουργείο Υποδομών, με την υλοποίηση του έργου αλλά και ολόκληρου του ΒΟΑΚ θα επιτευχθεί:

  • Σημαντική μείωση των ατυχημάτων, που βαρύνουν τον σημερινό άξονα, ιδίως με θανατηφόρα ατυχήματα και σοβαρούς τραυματισμούς.
  • Σημαντική μείωση στον χρόνο των μετακινήσεων μεταξύ των κύριων πόλων του βόρειου μετώπου της Κρήτης στο επιθυμητό επίπεδο, αλλά και θα βελτιώσει την άνεση των μετακινήσεων, προσφέροντας καλύτερο και ελκυστικότερο επίπεδο συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης στους χρήστες.
  • Μείωση κόστους μεταφοράς των εμπορευμάτων και προϊόντων στο συνολικό οδικό δίκτυο της Κρήτης, του οποίου αποτελεί τον κορμό.
  • Ανοδική πορεία της ανάπτυξης της Κρήτης μέσω της αυξημένης κινητικότητας και δυνατοτήτων αξιόπιστης προσπέλασης των τουριστικών και λοιπών οικονομικών πόλων, σύμφωνα με τις προβλέψεις των σχετικών προγραμμάτων.
  • Ουσιαστική συνδρομή στην αειφόρο τουριστική ανάπτυξη της Κρήτης, μειώνοντας τις πιέσεις που προκαλούνται από τον υφιστάμενο οδικό άξονα στην ποιότητα του περιβάλλοντος στην βόρεια ακτή του νησιού, η οποία είναι αναπτυγμένη τουριστικά. 

Όπως αναφέρει το Υπουργείο, το έργο θα είναι περιβαλλοντικά φιλικό στην ανάπτυξή και λειτουργία του, προσφέροντας την συνολικά επωφελέστερη συγκοινωνιακή λύση.

Ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης δήλωσε σχετικά:

«Ο ΒΟΑΚ είναι ένα έργο πρώτης προτεραιότητας, ένας καινούριος δρόμος στην Κρήτη. Ένα έργο απόλυτης προτεραιότητας για τον ίδιο τον Πρωθυπουργό, τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Σύμφωνα με το σχεδιασμό και την καθοδήγηση του Υπουργού κ. Κώστα Καραμανλή, στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών συνεχίζουμε σταθερά και με συνέπεια τα βήματα για την υλοποίηση αυτού του μεγάλου έργου. Ενιαιοποιήσαμε σε τεχνικό επίπεδο το έργο από τον Κίσσαμο ως τη Σητεία, οριστικοποιήσαμε το χρηματοοικονομικό μοντέλο, αναθέσαμε πάνω από 16 μελέτες, αναβαθμίσαμε τις προβλέψεις για τα όρια ταχύτητας του δρόμου, εντάξαμε και την αναβάθμιση των υφιστάμενων παρακάμψεων των μεγάλων πόλεων στο έργο. Καταθέσαμε τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη και προχωράμε στη Β’ Φάση του Διαγωνισμού, ενώ οριστικοποιήσαμε τη χάραξη και σήμερα καταθέσαμε και τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο. Θα δώσουμε στην Κρήτη το δρόμο που της αξίζει και αυτό είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε πράξη».

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ρέθυμνο: Νέες διαμαρτυρίες κατοίκων για την χάραξη του νέου ΒΟΑΚ
Συνεχίζονται οι διαμαρτυρίες για τον σχεδιασμό του νέου ΒΟΑΚ, κυρίως από κατοίκους των περιοχών του Ρεθύμνου, μέσα από τους οποίους προβλέπεται η νέα χάραξη και κατασκευή του αυτοκινητόδρομου.
Ρέθυμνο: Νέες διαμαρτυρίες κατοίκων για την χάραξη του νέου ΒΟΑΚ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ανακοινώσεις για τα έργα σε κάθε τμήμα του νέου ΒΟΑΚ
Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης χωρίζεται σε τρία υποτμήματα. Θα διαθέτει 46 ανισόπεδους κόμβους, 15 σήραγγες με 14,5 χιλιόμετρα μήκος και 40 γέφυρες με 8,67 χιλιόμετρα μήκος.
Ανακοινώσεις για τα έργα σε κάθε τμήμα του νέου ΒΟΑΚ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κ. Καραμανλής: «Εξασφαλίσαμε χρηματοδότηση 427 εκατ. ευρώ για τον ΒΟΑΚ»
Την διαβεβαίωση ότι η χρηματοδότηση για την ολοκλήρωση του έργου του νέου ΒΟΑΚ είναι πλήρως εξασφαλισμένη και εν μέρει θα γίνει από το Εθνικό Ταμείο Ανάκαμψης, έδωσε από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Υποδομών...
Κ. Καραμανλής: «Εξασφαλίσαμε χρηματοδότηση 427 εκατ. ευρώ για τον ΒΟΑΚ»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΒΟΑΚ: Οι προτάσεις του ΤΕΕ/ΤΑΚ για τον τμήμα Χερσόνησος - Νεάπολη
Τη συμφωνία του για την χάραξη του ΒΟΑΚ, με ορισμ΄νες βωστόσο τροποποιήσεις, όσον αφορά το τμήμα Χερσόνησος - Νεάπολη, εκφράζει μέσω ανακοίνωσης το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας/Τμήμα Ανατολικής Κρήτης.
ΒΟΑΚ: Οι προτάσεις του ΤΕΕ/ΤΑΚ για τον τμήμα Χερσόνησος - Νεάπολη
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κατατέθηκε στο ΣτΕ η αίτηση ακύρωσης του τμήματος ΒΟΑΚ στο Καβούσι
Κατατέθηκε η αίτηση για την ακύρωση της απόφασης Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων του οδικού έργου της αναβάθμισης του ΒΟΑΚ στο τμήμα «Καβούσι – Αυχένας Αγκαθιάς».
Κατατέθηκε στο ΣτΕ η αίτηση ακύρωσης του τμήματος ΒΟΑΚ στο Καβούσι
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Υπ. Υποδομών: Το χρονοδιάγραμμα και τα νέα χαρακτηριστικά του ΒΟΑΚ
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών ενημέρωσε τους εκπροσώπους της ΠΕΔ Κρήτης κατά την πρόσφατη συνάντηση τους, σχετικά με την ωριμότητα κάθε τμήματος του Νέου Οδικού Άξονα καθώς και για το στάδιο στο...
Υπ. Υποδομών: Το χρονοδιάγραμμα και τα νέα χαρακτηριστικά του ΒΟΑΚ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας