Το πρόσωπο του καλοκαιριού, ο παίκτης που συνέδεσε το όνομά του το μεγαλύτερο «ντηλ» στην ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου, αποχαιρέτησε με το δικό του ξεχωριστό τρόπο τον Ολυμπιακό μετά από δέκα χρόνια παρουσίας, σε όλα τα κλιμάκια της ομάδας του Πειραιά.
Ο Παναγιώτης Ρέτσος, θα συνεχίσει την καριέρα στην Γερμανία και συγκεκριμένα στη Μπάγερν Λεβερκούζεν που ξόδεψε για χάρη του 22.000.000 ευρώ.
Ο Έλληνας διεθνής αμυντικός αναχώρησε το μεσημέρι της Τετάρτης από την Ελλάδα για τη Γερμανία και λίγες ώρες αργότερα ανέβασε στο instagram ένα μήνυμα προς την οικογένεια του Ολυμπιακού.
