Κύριε διευθυντά
Όνειρο ήταν και πάει! Το μεγαλειώδες όραμα του Κυριάκου, του σερίφη Μιχάλη (ώρα του καλή εκεί που τον πέταξαν…) και της σκοτεινής μεταρρυθμίστριας Κεραμέως πάει εκεί που του άξιζε να πάει από την αρχή, δηλαδή στο καλάθι με τα άχρηστα!
Η πρόσληψη, η εκπαίδευση και η τοποθέτηση στα Πανεπιστήμια της χώρας των σύγχρονων πραιτοριανών του καθεστώτος, για να επιβάλουν τον νόμο και την τάξη, «αναβάλλεται» για μετά το Πάσχα του 2022 και μέχρι τότε ποιος ζει, ποιος πεθαίνει!
Ήρθαν με ορμή και τσαμπουκά, αλλά τα μαζεύουν και φεύγουν σαν βρεγμένες γάτες…
Με τιμή
