Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Σφοδρή επίθεση στον δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα, εξαπέλυσε από τη Βουλή ο Δημήτρης Καιρίδης υποστηρίζοντας ότι η εικόνα της πρωτεύουσας έχει επιδεινωθεί δραματικά επί των ημερών του, φτάνοντας στο σημείο να πει πως «η Αθήνα, κακά τα ψέματα, δεν έχει βρεθεί σε χειρότερη κατάσταση ακόμη και τα χρόνια της βαθιάς κρίσης της προηγούμενης δεκαετίας».

Κατά την τοποθέτησή του, στο πλαίσιο της συζήτησης για τον νέο Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ αναφέρθηκε σκωπτικά στις διεργασίες στον χώρο της Κεντροαριστεράς και τους διαξιφισμούς μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ, χρεώνοντας στον δήμαρχο Αθηναίων ένα άτυπο συγκροτημένο λαϊκό μέτωπο που οδηγεί σε αδιέξοδο την παράταξη. «Θα ήσασταν σε καλύτερη κατάσταση, ειπε, αν είχε εκλεγεί ο κ. Μπακογιάννης. Για εμάς η δημαρχία Δούκα είναι βούτυρο στο ψωμί μας, γιατί αποτελεί μια ζωντανή, επαναλαμβανόμενη δυσφήμιση του “λαϊκού μετώπου” που επιχειρείτε να συγκροτήσετε, με τον ΣΥΡΙΖΑ, τη Νέα Αριστερά και το ΠΑΣΟΚ», ανέφερε χαρακτηριστικά.