Σκληρό, όπως αναμενόταν άλλωστε, ήταν το μέτωπο της Αριστεράς κατά της κυβέρνησης στην υπόθεση Αβραμόπουλου.
«Οταν ο κ. Αβραμόπουλος, που βρίσκεται στο επίκεντρο διερεύνησης για το Qatargate, απαντά με το “δεν απολογούμαι σε κανέναν κερατά”, προσβάλλει την ίδια την έννοια της λογοδοσίας», σχολίαζε ο ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. Ενώ η Νέα Αριστερά διατύπωνε από την πλευρά της τρία ερωτήματα: «Γιατί συναντούσε ο Δημήτρης Αβραμόπουλος αξιωματούχους την εποχή που αμειβόταν από την ύποπτη ΜΚΟ του Παντσέρι; Γιατί ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης κράτησε κρυφό το ένταλμα σύλληψης του Δημήτρη Αβραμόπουλου και δεν προχώρησε σε ταχείες ενέργειες όπως αρμόζει σε υποθέσεις δημοσίου συμφέροντος με εμπλοκή πολιτικών προσώπων; Θα διατηρήσει ο πρωθυπουργός τον ελεγχόμενο Δημήτρη Αβραμόπουλο στην Κ.Ο. και στα ψηφοδέλτια της Νέας Δημοκρατίας;». Απαντήσεις, κύριοι…
