Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Συγκλονιστικός ο Χοακίν Φίνιξ στην απονομή τον Όσκαρ

Χοακίν Φίνιξ

AP Photo/Chris Pizzello

Συγκλονιστικός ο Χοακίν Φίνιξ στην απονομή τον Όσκαρ

  • A-
  • A+

Ο ταλαντούχος ηθοποιός, στην ομιλία του κατά την παραλαβή του χρυσού αγαλματιδίου, έστειλε μήνυμα κατά των αδικιών και στάθηκε στο σεβασμό που πρέπει να δείξει ο άνθρωπος απέναντι στη φύση.

Αρχικά ευχαρίστησε όλους τους ευρισκόμενους στην αίθουσα που του έδωσαν μια «δεύτερη ευκαιρία» κάνοντας μια γερή δόση αυτοκριτικής και λέγοντας πως υπήρξε «παλιάνθρωπος, εγωιστής», αλλά και «σκληρός μερικές φορές και δύσκολος» για όσους εργάζονταν μαζί του. Φανερά συγκινημένος, ο 45χρονος Φίνιξ, αφιέρωσε την μακρά ομιλία του μετά την παραλαβή του Όσκαρ του για να ταχθεί με πάθος κατά της αδικίας, να ικετεύσει τους ανθρώπους να δείξουν μεγαλύτερο σεβασμό στη φύση και να σέβονται τα δικαιώματα των ζώων.

«Έχω σκεφτεί πολύ κάποια από τα ανησυχητικά θέματα με τα οποία βρισκόμαστε αντιμέτωποι συλλογικά. Πιστεύω ότι μερικές φορές αισθανόμαστε, μας κάνουν να αισθανόμαστε ότι υπερασπιζόμαστε διαφορετικούς σκοπούς, αλλά εγώ, βλέπω την κοινότητα. Είτε μιλάμε για ανισότητα μεταξύ των φύλων είτε για ρατσισμό είτε για τα δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ, είτε για τα δικαιώματα των αυτοχθόνων ή των ζώων, μιλάμε για τον αγώνα κατά της αδικίας», υπογράμμισε.

«Πιστεύω ότι έχουμε αποσυνδεθεί πολύ από τη φύση, και πολλοί από εμάς είναι ένοχοι για μια εγωκεντρική θέαση του κόσμου», υποστήριξε ο ηθοποιός και έκλεισε την ομιλία του με έναν στίχο του αδελφού του, του Ρίβερ Φίνιξ, ο οποίος πέθανε το 1993 σε ηλικία 23 ετών από υπερβολική δόση ναρκωτικών.

ΣΙΝΕΜΑ
O Γιώργος Ζώης τολμά και κατακτά τη μεγάλη οθόνη
Με το «Interruption», την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του, που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Βενετίας, ο δημιουργός καταφέρνει να παρασύρει και να εγκλωβίσει τον θεατή σε μια εντυπωσιακή παράσταση. Στις αίθουσες...
O Γιώργος Ζώης τολμά και κατακτά τη μεγάλη οθόνη
ΣΙΝΕΜΑ
Σον Κόνερι: Στιγμιότυπα μίας θρυλικής κινηματογραφικής καριέρας
Ο Σον Κόνερι έβαλε φαρδιά πλατιά τη σφραγίδα του στην 7η τέχνη, υποδυόμενος σημαντικούς ρόλους στον κινηματογράφο και πραγματοποιώντας μία λαμπρή καριέρα πολλών δεκαετιών.
Σον Κόνερι: Στιγμιότυπα μίας θρυλικής κινηματογραφικής καριέρας
ΣΙΝΕΜΑ
Οι νικητές στις «Νύχτες Πρεμιέρας»
Με την πανελλήνια πρεμιέρα της ταινίας του Κρίστιαν Πέτζολντ, «Η Νύμφη του Νερού» και την απονομή των βραβείων στα τρία διαγωνιστικά τμήματα, έριξε αυλαία το 26ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας.
Οι νικητές στις «Νύχτες Πρεμιέρας»
ΣΙΝΕΜΑ
Το «Tenet» δεν ήταν μια καλή αρχή...
Σε κάθε σπουδαίο σκηνοθέτη «επιτρέπονται» και μία και πολλές αποτυχίες κι αυτή εδώ μάλλον είναι η χειρότερη, ώς τώρα, ταινία του Κρίστοφερ Νόλαν – και πάλι καλύτερη από πολλές αποτυχίες λιγότερο δημιουργικών,...
Το «Tenet» δεν ήταν μια καλή αρχή...
ΣΙΝΕΜΑ
Γαλλική κομεντί με ερωτεύσιμη Μαστρογιάνι
Λες κι ο Κριστόφ Ονορέ («Chansons d’ amour», «Plaire, aimer et courir vite») έχει οικειοθελώς επωμιστεί το βάρος τού να παρατείνει στις επόμενες δεκαετίες τη γαλλική παράδοση του ρομαντισμού, του έρωτα που...
Γαλλική κομεντί με ερωτεύσιμη Μαστρογιάνι

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας