ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ Αριστείδης Κυριαζής*
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Αξιότιμη κ. Νίκη Κεραμέως, σας εύχομαι να απαλλαγείτε από τον χαρακτηρισμό «θετική» στον κορονοϊό και να επιστρέψετε «αρνητική», αλλά με θετική διάθεση, στα καθήκοντα της υπουργού, ελπίζοντας ότι κατά την απομόνωσή σας αναλογιστήκατε τα αρνητικά πεπραγμένα σας στο υπουργείο Παιδείας σχετικά με τον συνωστισμό των μαθητών στις αίθουσες διδασκαλίας.

Εφέτος την άνοιξη στο πρώτο κύμα της πανδημίας, παντού σε επαρχία και Αθήνα, ύστερα από εισήγηση της Επιτροπής Λοιμωξιολόγων, σπάσατε σε μικρότερα τα μεγάλα τμήματα όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων και έτσι αυτά λειτούργησαν με 15 το πολύ μαθητές, μέρα παρά μέρα και εναλλάξ, με τους μισούς Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή και τους υπόλοιπους Τρίτη και Πέμπτη.

Ομως επίσης εφέτος, μεσούντος του κορονοϊού, αντί σε συνεργασία με τους συλλόγους εκπαιδευτικών, γονέων και εκπροσώπους των δήμων να εκμεταλλευθείτε τις καλοκαιρινές διακοπές των μαθητών και να αναζητήσετε κενές αίθουσες διδασκαλίας, οι οποίες υπάρχουν σε πολλά σχολεία στην επαρχία λόγω της συνεχιζόμενης από χρόνια υπογεννητικότητας και εσωτερικής μετανάστευσης, ή νέες αίθουσες στην Αθήνα διπλανών σε σχολεία κτιρίων, κενών λόγω των μνημονίων της δεκαετίας που πέρασε, εισηγηθήκατε στη Βουλή και οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας ψήφισαν την αύξηση του από το 2019 θεσμοθετημένου μέγιστου αριθμού μαθητών στα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά από 22 σε 25, αποδεχόμενη τις αντιεπιστημονικές θέσεις ελάχιστων ειδικών που καταλαμβάνοντας θέσεις πολιτικής προστασίας πρότειναν, χάριν της προστασίας της πολιτικής, να παρακολουθούν το πολύωρο ωρολόγιο πρόγραμμα 25 μαθητές ανά τμήμα αντί της πρότασης των εκπαιδευτικών για 15 και μάλιστα κόντρα στην εισήγηση του εκπροσώπου της Επιτροπής Λοιμωξιολόγων, καθηγητή Σωτήρη Τσιόδρα, ο οποίος υποστήριξε από τηλεοράσεως ότι αποτελεί προϋπόθεση «η απόσταση (1 με 2 μέτρα) μεταξύ των θρανίων, διπλών ή μονών, πάντως με έναν μαθητή».

Τις μέρες αυτές που ο αριθμός των κλειστών τμημάτων και σχολείων λόγω κρουσμάτων κορονοϊού σε εκπαιδευτικούς και μαθητές ολοένα αυξάνει, απαραίτητο και αναγκαίο είναι αμέσως μετά την επιστροφή σας στο υπουργείο Παιδείας να επιτρέψετε σε όσα σχολεία έχουν κενές αίθουσες να τις εκμεταλλευθούν, δίνοντας παράλληλα εντολή για αναζήτηση επιπλέον αιθουσών ώστε όλες οι εκπαιδευτικές βαθμίδες να λειτουργούν με τμήματα 15 το πολύ μαθητών, κατανοώντας ότι η οκτάωρη παραμονή νηπίων, παιδιών και εφήβων με τη συνεχή χρήση μάσκας στα Ολοήμερα Νηπιαγωγεία ή στα πλέον των έξι ωρών διδασκαλίας Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια με 25 και άνω μαθητές ανά τμήμα είναι αδύνατον να λειτουργήσει ακίνδυνα, ιδιαίτερα τον χειμώνα σε κλειστές αίθουσες και ανοικτές αυλές.

Υστερόγραφο: Αφιερωμένο εξαιρετικά στην πεντάχρονη εγγονή μου, την Αρτεμη, μαθήτρια Ολοήμερου Νηπιαγωγείου, και στον δωδεκάχρονο ανεψιό μου Πέτρο, μαθητή Πρώτης Γυμνασίου!

* συγγραφέας