ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ Γρηγόρης Ρουμπάνης
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Ξαναζεσταμένες άδοξες μεσαιωνικές περιπέτειες μαζί με σύγχρονες πολεμικές τραγωδίες ορέγονται οι μικρομέγαλοι ηγέτες της Ευρώπης. Μήπως και καταφέρουν ό,τι δεν κατάφεραν κάποια άλλα μεγαλοπρεπή καθάρματα παλιότερα, όπως ο Φρειδερίκος Μπαρμπαρόσα της Γερμανίας, ο Φίλιππος Β’ Αύγουστος της Γαλλίας και ο Ριχάρδος Λεοντόκαρδος της Αγγλίας. Την επέκταση προς ανατολάς. Τότε ήταν η Μέση Ανατολή (Αγιους Τόπους τους έλεγαν), τώρα είναι ο ενεργειακός πλούτος της Ρωσίας (προάσπιση της Ουκρανίας το λένε).

Ο Μπαρμπαρόσα έφυγε απ’ αυτόν τον κόσμο μακριά από τα πεδία των μαχών και άδοξα. Πνίγηκε σ’ ένα ποτάμι καθ’ οδόν προς την Ιερουσαλήμ, κατά την εξέλιξη της Γ’ Σταυροφορίας. Οι άλλοι του συνεταιρισμού, μετά από έναν συμβιβασμό με τους μουσουλμάνους, τον οποίο ακόμα και ο Τραμπ δεν θα τον έλεγε «νίκη», επέστρεψαν λίγο αργότερα στα των οίκων τους. Ωστόσο το όνομα του Μπαρμπαρόσα, μια και συνδέθηκε με το όραμα της μεγάλης γερμανικής αυτοκρατορίας, το έδωσε ο Χίτλερ στην επιχείρηση που θα ισοπέδωνε τη Ρωσία. Τέσσερα χρόνια αργότερα, αυτή που είχε ισοπεδωθεί ήταν η Γερμανία και ο ίδιος είχε τινάξει τα μυαλά του στον αέρα, περικυκλωμένος από τον Κόκκινο Στρατό.

Σαν να μην έχει αφήσει πίσω κανένα δίδαγμα ο ίδιος ο Μπαρμπαρόσα αλλά και ο πολιτικός γόνος του, οι σημερινές καρικατούρες που ακούν στα ονόματα Μακρόν και Στάρμερ (κι όποιος τον διαδεχτεί, τέλος πάντων) ενωμένοι με τον απόγονο των ναζί Μερτς οικοδομούν τη νέα Μεγάλη Στρατιά. Μαζί τους και ο γερμανικών, γαλλικών, βρετανικών, αμερικανικών και άλλων συμφερόντων Ελληνας πρωθυπουργός.

Ιστορικό λάθος. Η Γερμανία είναι αυτή που έχει καταστρέψει την Ελλάδα και όχι η Ρωσία. Η Γερμανία γκρέμισε, κατέστρεψε, δολοφόνησε και άρπαξε τον πλούτο της χώρας: σε πάνω από 10 δισ. ευρώ έχει υπολογιστεί το αναγκαστικό κατοχικό δάνειο του 1942 και σε πάνω από 250 δισ. ευρώ έχουν κοστολογηθεί οι επανορθώσεις. Ομόφωνη ήταν η απόφαση της Βουλής, με την οποία χαρακτηρίστηκαν ενεργές και απαράγραπτες οι ελληνικές αξιώσεις και αυστηρότατη η ρηματική διακοίνωση του Ιουνίου του 2019 προς το γερμανικό υπουργείο Εξωτερικών (προ Μ.). Η Γερμανία εξάλλου ήταν αυτή που πρωτοστάτησε στην επιβολή των ταπεινωτικών μνημονίων.

Καλό επίσης είναι να υπενθυμίσει κάποιος σε Αγγλους και Αμερικανούς πως κι αυτοί μας χρωστάνε πολλά. Εμφύλιος, αποστασία του 1965, χούντα, προδοσία της Κύπρου, διαμοιρασμός του Αιγαίου και της Ν.Α. Μεσογείου έχουν τη δική τους υπογραφή. Οχι της Ρωσίας.

Στάση πολιτικής τιμής είναι να μην συντρέξει η Ελλάδα τους τυχοδιώκτες της Δύσης. Να αποσυρθεί από το βρόμικο ουκρανικό παιχνίδι και να μην στείλει ούτε έναν τροχό άρματος στον ανυπόληπτο Ζελένσκι. Ούτε ένας ένστολος ή τεχνικός να μην πάρει μέρος στις επιχειρήσεις εναντίον της Ρωσίας. Οπως ακριβώς και κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Κάτι το οποίο πάντα θυμάται η Μόσχα.