ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ Πέτρος Μανταίος
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Το ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι, μακράν, ο πιο αλαζών πρωθυπουργός της μεταπολίτευσης, δεν νομίζω πως υπάρχει αμφιβολία. Ομως η πολλή εγωπάθεια εξ αλαζονείας μπορεί να οδηγήσει σε λανθασμένη ανάγνωση της πραγματικότητας, με επακόλουθο, λανθασμένα συμπεράσματα. Κάτι που για «κοινό θνητό» έχει επιπτώσεις, αλλά σε στενό περιβάλλον. Ομως εγωπαθής πρωθυπουργός μπορεί να γκρεμοτσακίσει ολόκληρη χώρα.

Στα τωρινά μας, ο κ. Μητσοτάκης, αναφερόμενος, σε συνέδριο για την υγεία, στα νέα κόμματα, του Αλέξη Τσίπρα και της Μαρίας Καρυστιανού, μίλησε και σοβαρά, αλλά και… αστειεύτηκε. Το δεύτερο το κράτησε για την ΕΛΑΣ του Τσίπρα -αυτό τον πονάει πιο πολύ, αν το δούμε χωρίς αλαζονικές παραμορφώσεις: «Τι να πω για το όνομα; Φαντάζομαι το ΕΑΜ το άφησε για τον κ. Πολάκη». Και στη συνέχεια, για τη συγκέντρωση στο Θησείο: «… θεαματική βουτιά στο παρελθόν, παρά μια συζήτηση για το μέλλον».

Διότι, «Το μέλλον είμαι εγώ!». Δεν εκστόμισε το… λουδοβίκειο. Ομως το υπονόησε σαφώς, πρόσφατα, με το έξοχο: «Ποιος θα σηκώσει το τηλέφωνο στις τρεις το πρωί σε έναν κόσμο αστάθειας;». Αυτό εννοώ εξ αλαζονείας παραμόρφωση, λάθος ανάγνωση πραγματικότητας. Ας τον καθησυχάσουμε. Μην ανησυχεί, κάποιος θα βρεθεί να το σηκώσει, αρκεί, στις τρεις τα ξημερώματα, στο τηλέφωνο να είναι… ο γαλατάς.

Ας πάμε όμως στο κέντρο του εγωκεντρισμού, από το ίδιο συνέδριο: το (λάθος) συμπέρασμα: «Υπάρχει ένας κοινός τόπος σε όλη την αντιπολίτευση και σε όλα τα κόμματα που δημιουργούνται. Να φύγει ο Μητσοτάκης από πρωθυπουργός. Αυτό δεν συνιστά εναλλακτική πολιτική πρόταση. Αυτό είναι και το δομικό πρόβλημα της αντιπολίτευσης», παρατήρησε.

Ούτε που πέρασε από το μυαλό του, ότι αν στην ήδη πρωθυπουργική επταετία του πολιτευόταν με ευπρέπεια συντηρητικού πολιτικού, εφαρμόζοντας την πολιτική του, αλλά σεβόμενος θεσμούς και Σύνταγμα. Ισως τώρα, η πολιτική διαδοχή (όποτε γίνει) θα γινόταν ομαλά! Ο ίδιος μπήκε στο κάδρο και βλέπει το κάδρο (του)…