Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Μετά συγχωρήσεως κύριε πρωθυπουργέ, αλλά μετά την ανακοίνωση, με… ύφος εξώδικου, του υπουργού Προστασίας του Πολίτη μέσω του κρατικού ΑΠΕ ακολουθεί τώρα και τυπικό εξώδικο του 7ου ορόφου της ΓΑΔΑ προς μέσα ενημέρωσης διότι, ως όφειλαν, δημοσίευσαν επώνυμες καταγγελίες πολιτών για κακομεταχείρισή τους από υπηρετούντες στην ΕΛ.ΑΣ.

Αξιοπρόσεκτο είναι το γεγονός ότι η δεύτερη, συναφής προς την πρώτη διαμαρτυρία έπεται της κατάθεσης στη Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ. του συλληφθέντα που κατήγγειλε βασανιστήρια στη ΓΑΔΑ. Τυχαίο;

Μετά συγχωρήσεως, κύριε πρωθυπουργέ, αλλά μήπως να συστήνατε στον αρμόδιο υπουργό σας, αντί να χρησιμοποιεί το ΑΠΕ και τους υφισταμένους του, να αναλάβει κάποια στιγμή ο ίδιος τις ευθύνες του;

► «Σχετικά με σημερινά δημοσιεύματα-αναρτήσεις σε ιστοσελίδα που αναφέρουν περί αποστολής εξώδικου από τη ΓΑΔΑ σε εφημερίδες, ανακοινώνεται ότι η ΓΑΔΑ ουδέποτε απέστειλε εξώδικο σε εφημερίδες και γενικά σε οποιοδήποτε Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης», αναφέρει το Γραφείο Ενημέρωσης Δημοσιογράφων Αστυνομικών Υπηρεσιών Αττικής παραγνωρίζοντας ότι η εφημερίδα μας δεν αναφέρει πως ήρθε εξώδικο από τη ΓΑΔΑ αλλά από τους 22 αστυνομικούς του 7ου ορόφου της ΓΑΔΑ.

► Κατά τα λοιπά το εξώδικο των υπηρετούντων στον 7ο όροφο της ΓΑΔΑ 22 αστυνομικών και η ολοκληρωμένη απάντηση από την εφημερίδα θα δημοσιευθούν στο φύλλο της Δευτέρας (22/3)…