Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Με αφορμή τη νέα 24ωρη απεργία των εργαζομένων σε μετρό, τραμ και ηλεκτρικό, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης -μέσω Twitter- καλεί τους απεργούς να σταματήσουν τις κινητοποιήσεις τους.

Όπως σημειώνει στο μήνυμά του, οι μόνοι που τιμωρούνται, είναι οι πολίτες, που δεν φταίνε.

<blockquote class=”twitter-tweet” data-lang=”el”><p dir=”ltr” lang=”el”>Με τις συνεχείς απεργίες των ΜΜΜ, αντί να τιμωρείτε την Κυβέρνηση, τιμωρείτε τους πολίτες που είναι οι μόνοι που δεν φταίνε. Σταματήστε.</p>— Kyriakos Mitsotakis (@kmitsotakis) <a href=”https://twitter.com/kmitsotakis/status/837556044414894080″>3 Μαρτίου 2017</a></blockquote>

Παράλληλα, επισημαίνει την ανάγκη αλλαγής του συνδικαλιστικού νόμου.

<blockquote class=”twitter-tweet” data-lang=”el”><p dir=”ltr” lang=”el”>Χρειάζεται αλλαγή του συνδικαλιστικού νόμου. Καμία απεργία χωρίς το 50% +1 των εργαζομένων. Να μπει τέλος στην ασυδοσία των συνδικαλιστών.</p>— Kyriakos Mitsotakis (@kmitsotakis) <a href=”https://twitter.com/kmitsotakis/status/837559642565664768″>3 Μαρτίου 2017</a></blockquote>