Στα όρια του… εκβιασμού φθάνουν οι δηλώσεις του υπουργού Ανάπτυξης προς καταστηματάρχες, οι οποίες έχουν προκαλέσει μπαράζ αντιδράσεων από το πρωί της Τετάρτης.
Ο Άδωνις Γεωργιάδης, με το χαρακτηριστικό του ύφος κούνησε το δάχτυλο προς όποιους διαμαρτύρονται για την αλλοπρόσαλλη πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση, η οποία επιχειρεί να επιβάλει τον εμβολιασμό και να κρύψει τις δικές της ευθύνες για τα χαμηλά ποσοστά εμβολιασμού.
Μιλώντας στο OPEN, ο υπουργός Ανάπτυξης επανέφερε το μπαμπούλα ενδεχόμενου lockdown και, λειτουργώντας ξανά σε ρόλο λαγού, ανέφερε «ήρθε η ώρα να ωριμάσουμε, δεν υπάρχουν άλλα λεφτά, εάν έρθει η πανδημία τον χειμώνα τελειώσαμε οικονομικά».
Παράλληλα, προχώρησε σε μια… δική του ανάλυση για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ένας ιός, αλλά και ένα εμβολιαστικό πρόγραμμα σημειώνοντας «διάκριση κάνει ο ιός, ο μη εμβολιασμένος κινδυνεύει περισσότερο. Από την ώρα που ο ιός κάνει αυτή τη διάκριση. Μακάρι να μην έκανε διακρίσεις και να μην αρρωσταίναμε όλοι».
Το σημείο, όμως, που προκάλεσε αντιδράσεις ήταν η απάντηση που έδωσε, όπως ο ίδιος δήλωσε, ο Άδωνις Γεωργιάδης σε επιχειρηματίες της εστίασης.
«Θέλετε χειμώνα να σας ξανακλείσουμε και τώρα πια που δεν υπάρχουν και λεφτά να χρεοκοπήσετε ή όχι; Αντί να φωνάζεις σε μας, να πεις σε καλλιτέχνες να κάνουν δηλώσεις να πάνε να εμβολιαστούν οι άνθρωποι, να μην έχουμε πανδημία τον χειμώνα. Εγώ φταίω που δεν πάει ο άλλος να εμβολιαστεί; Ούτε εσείς ούτε εγώ ούτε ο επιχειρηματίας φταίει. Ο ιός είναι μια πραγματικότητα που γεννήθηκε στη ζωή μας. Δεν μπορώ να πείσω τον καθένα, ούτε κηδεμόνας είμαι ούτε τίποτα» είπε χαρακτηριστικά.
