Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Ήπια συμπτώματα παρουσιάζει ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Χρήστος Κέλλας, ο οποίος έχει προσβληθεί από τον νέο κορονοϊό (Covid-19).

Την πληροφορία έδωσε ο ίδιος, με σχετική του ανάρτηση στο Facebook, στέλνοντας παράλληλα το μήνυμα για παραμονή στο σπίτι.