• Αθήνα
    Ελαφρές νεφώσεις
    26°C 22.8°C / 27.8°C
    3 BF
    26%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    27°C 25.6°C / 27.2°C
    2 BF
    28%
  • Πάτρα
    Ελαφρές νεφώσεις
    22°C 18.3°C / 25.0°C
    2 BF
    50%
  • Ιωάννινα
    Αραιές νεφώσεις
    19°C 16.7°C / 20.0°C
    3 BF
    42%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    22°C 22.0°C / 22.0°C
    4 BF
    64%
  • Βέροια
    Αραιές νεφώσεις
    25°C 24.4°C / 25.6°C
    3 BF
    32%
  • Κοζάνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    22°C 22.0°C / 22.0°C
    2 BF
    23%
  • Αγρίνιο
    Ελαφρές νεφώσεις
    22°C 19.4°C / 25.0°C
    2 BF
    50%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    23°C 23.0°C / 23.3°C
    3 BF
    68%
  • Μυτιλήνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    25°C 25.0°C / 25.0°C
    4 BF
    47%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    24°C 24.0°C / 25.0°C
    2 BF
    43%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    19°C 19.4°C / 19.4°C
    3 BF
    64%
  • Κεφαλονιά
    Ελαφρές νεφώσεις
    22°C 22.0°C / 22.0°C
    2 BF
    73%
  • Λάρισα
    Σποραδικές νεφώσεις
    26°C 26.1°C / 27.0°C
    4 BF
    26%
  • Λαμία
    Αραιές νεφώσεις
    27°C 26.1°C / 27.8°C
    4 BF
    27%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    24°C 23.3°C / 24.0°C
    4 BF
    46%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    27°C 25.6°C / 28.3°C
    3 BF
    18%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    22°C 20.6°C / 24.0°C
    4 BF
    43%
  • Κατερίνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    25°C 24.4°C / 25.6°C
    1 BF
    47%
  • Καστοριά
    Σποραδικές νεφώσεις
    22°C 22.0°C / 22.0°C
    2 BF
    23%
Τα «καινούργια» λεωφορεία έμειναν... στα «αποδυτήρια»
ΕΦ.ΣΥΝ./ Γρ. Τύπου ΣΥΡΙΖΑ

Τα «καινούργια» λεωφορεία έμειναν... στα «αποδυτήρια»

  • A-
  • A+
Ακολουθήστε μας στο Google news

Τα μισά από τα πολυδιαφημισμένα λεωφορεία δεκαετίας που προστέθηκαν με leasing στο στόλο της ΟΣΥ «δεν εκτελούν δρομολόγια, καθώς πολλά παρουσιάζουν βλάβες», αναφέρει ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς, που επισκέφτηκε το αμαξοστάσιο της ΟΣΥ Α.Ε. στην Πέτρου Ράλλη.

Η πρόσφατη κυβερνητική φιέστα για την παραλαβή των 40 μεταχειρισμένων οχημάτων και τα σχετικά «πανηγύρια» του πρωθυπουργού και του αρμόδιου υπουργού σκόνταψαν στο δρόμο καθώς «τα μισά περίπου οχήματα δεν εκτελούν δρομολόγια, καθώς πολλά παρουσιάζουν βλάβες».

Βιβλίο βλαβών

ΕΦ.ΣΥΝ./Γρ. Τύπου ΣΥΡΙΖΑ

«Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής έστησαν επικοινωνιακό σόου για την παραλαβή 40 μεταχειρισμένων λεωφορείων για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας» σχολίασε ο Νίκος Παππάς που ενημερώθηκε από εργαζόμενους και διαπίστωσε ότι:

  1. Τα οχήματα που παρέλαβε η κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι 10ετίας ή 12ετίας και έχουν «γράψει» πάνω από 500 χιλιάδες χλμ.
  2. Τα μισά περίπου οχήματα δεν εκτελούν δρομολόγια, καθώς πολλά παρουσιάζουν βλάβες. Σύμφωνα με εργαζόμενους, τα νοικιασμένα λεωφορεία βγήκαν στον δρόμο την Παρασκευή για να ληφθούν πλάνα από το drone της Ν.Δ., κάποια έμειναν λόγω βλάβης και τα περισσότερα επέστρεψαν αμέσως στο αμαξοστάσιο.
  3. Τα οχήματα δεν πληρούν τις προδιαγραφές ασφάλειας εν μέσω πανδημίας, καθώς έχουν ελάχιστα παράθυρα, τα οποία έχουν δημιουργηθεί με πρόχειρες πατέντες, ενώ είναι ακατάλληλα για χρήση από ΑμεΑ.
  4. Το κόστος ενοικίασης των 293 μεταχειρισμένων λεωφορείων είναι λίγο χαμηλότερο από το κόστος αγοράς ίδιου αριθμού νέων. Δαπανήθηκαν 51 εκατ. ευρώ για 4 χρόνια ενοικίασης, με δυνατότητα μετέπειτα αγοράς τους με επιπλέον 5 εκατ. ευρώ, όταν η αξία αγοράς ίδιου αριθμού οχημάτων δεν θα ξεπερνούσε τα 61 εκατ. ευρώ».

Υπάρχουν οχήματα με 700 χιλιάδες χλμ

ΕΦ.ΣΥΝ./Γρ. Τύπου ΣΥΡΙΖΑ

Σε πρόσφατα ρεπορτάζ της η «Εφημερίδα των Συντακτών» είχε παρουσιάσει εκτενώς το θέμα. Θυμίζουμε πως:

  • Η διαδικασία ξεκίνησε τον περασμένο Σεπτέμβριο για να αποκτηθούν 300 λεωφορεία εκ των οποίων τα 90 αρθρωτά (μήκους 18 μέτρων) ώστε να υπάρχει περισσότερος χώρος διαθέσιμος για τους επιβάτες ειδικά στις διαδρομές αυξημένης ζήτησης. Ομως, τελικά αποκτώνται μόνον 50 αρθρωτά λεωφορεία σε σύνολο 293.
  • Το ακόμη χειρότερο είναι ότι από τα υπόλοιπα 243 οχήματα μήκους 12 μέτρων, η συντριπτική πλειονότητα είναι λεωφορεία με μόνο δύο θύρες, ενώ όλα όσα αποκτήθηκαν μετά το 1990 είχαν τουλάχιστον τρεις. Με δεδομένο ότι η μπροστινή πόρτα είναι αποκλεισμένη για λόγους προστασίας του οδηγού από την πανδημία, αυτό σημαίνει ότι εκατοντάδες επιβάτες καθημερινά θα πρέπει να ανεβοκατεβαίνουν από την μία πόρτα που απομένει, η οποία βρίσκεται περίπου στο μέσον του οχήματος.

Σε δήλωσή του, ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ανέφερε:

Posted by Νίκος Παππάς on Sunday, April 11, 2021

«Μπήκαμε στα λεωφορεία που, πριν από λίγες μέρες, οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής διαφήμιζαν ως υπερσύγχρονα.

Κανένα από τα οχήματα που βρίσκονται στο αμαξοστάσιο της Πέτρου Ράλλη δεν βγήκε στον δρόμο για να εξυπηρετήσει το επιβατικό κοινό. Συνολικά, από όλα τα αμαξοστάσια, μόνο τα μισά από τα νοικιασμένα λεωφορεία βγήκαν για δρομολόγια.

Τα οχήματα που είδαμε στην Πέτρου Ράλλη αξιοποιήθηκαν, απλώς, την Παρασκευή για επικοινωνιακούς λόγους και πλάνα από drone και επέστρεψαν στο αμαξοστάσιο, κάποια με βλάβες. Υπάρχουν οχήματα με 700 χιλιάδες χλμ, τα οποία ο Οργανισμός προμηθεύτηκε σε τιμή, λίγο χαμηλότερη από την τιμή αγοράς καινούριων.

Η ακαταλληλότητα είναι παραπάνω από εμφανής.

Θα θέλαμε να ξέρουμε αν η Επιτροπή Παραλαβής έχει παραλάβει και τυπικά αυτά τα οχήματα.

Η απραξία είναι προσβλητική για τον κοινό νου».

Τα λεωφορεία προορίζονται κατά προτεραιότητα για τις γραμμές: 051 Ομόνοια-Κηφισός, 224 Καισαριανή-Βενιζέλου, 813 Αβέρωφ-Προύσσης, 211 Ακαδημία-Μεταμόρφωση, 550 Π.Φάληρο-Κηφισιά, 040 Πειραιάς-Σύνταγμα, 049 Πειραιάς-Ομόνοια, Α7 Στουρνάρη-Κηφισιά, Α3 Ακαδημία-Γλυφάδα, Α5 Ακαδημία-Ανθούσα, Β2 (Στ.Φιξ-Αγιος Κοσμάς) και τρεις «διπλές» που ξεκινούν από Γουδή (622,815), Π.Φάληρο (106,126) και Ανω Ν.Σμύρνη (136-137).

► «Από τα 40 λεωφορεία που παρελήφθησαν, την Παρασκευή κυκλοφορήσαν τα 37 και τα στοιχεία κυκλοφορίας για σήμερα αναμένονται στο τέλος της ημέρας» υποστήριξε (ΣΚΑΪ) ο υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, απαντώντας στις επικρίσεις του αρμόδιου τομεάρχη του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Παππά. 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Φιέστα Μητσοτάκη στο αμαξοστάσιο τα χαράματα
Αξημέρωτα Παρασκευής στην Πέτρου Ράλλη, με προβολείς, κάμερες, περιπολικά, drones και τον πρωθυπουργό να επαίρεται για τα «καινούργια» λεωφορεία ηλικίας 10 ετών, έγινε η φιέστα στην οποία η «Εφ.Συν.» είχε...
Φιέστα Μητσοτάκη στο αμαξοστάσιο τα χαράματα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σαράντα μεταχειρισμένα λεωφορεία ξεκινούν δρομολόγια
Σε αξονικές γραμμές της Αθήνας, πολλές από τις οποίες έχουν μεγάλη επιβατική κίνηση και χρησιμοποιούν αποκλειστικώς αρθρωτά λεωφορεία, θα δρομολογηθούν κατα προτεραιότητα τα μεταχειρισμένα λεωφορεία που...
Σαράντα μεταχειρισμένα λεωφορεία ξεκινούν δρομολόγια
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Λεωφορείο ο πόνος
Την ώρα που σε καθημερινή βάση αυξάνονται τα κρούσματα του κορονοϊού ανάμεσα στους εργαζομένους των αστικών συγκοινωνιών, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ετοιμάζει φιέστα για τη δρομολόγηση των πρώτων από...
Λεωφορείο ο πόνος
ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ
Πέραν από το ακαταδίωκτο...
Η τροπολογία της κυβέρνησης για το ακαταδίωκτο των μελών της επιτροπής του υπουργείου Υγείας αποτελεί ομολογία ενοχής της κυβέρνησης για την τραγική διαχείριση της πανδημίας ενώ παράλληλα αφαιρεί το δικαίωμα...
Πέραν από το ακαταδίωκτο...
ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ
Εργασιακό ν/σ και διαχείριση πανδημίας στο στόχαστρο του ΣΥΡΙΖΑ
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κλιμακώνει τα πυρά κατά της κυβέρνησης, επικεντρώνοντας την κριτική του σε δύο κύριους άξονες: τη διαχείριση της πανδημίας και το εργασιακό νομοσχέδιο που προωθεί το Μαξίμου. 
Εργασιακό ν/σ και διαχείριση πανδημίας στο στόχαστρο του ΣΥΡΙΖΑ
ΒΟΥΛΗ
Στα άκρα η σύγκρουση για την τροπολογία-ασυλία σε πολιτικά στελέχη και λοιμωξιολόγους 
Μόνο με τις ψήφους της Ν.Δ. πέρασε από την Ολομέλεια η επίμαχη τροπολογία, ενώ είχε προηγηθεί σφοδρή αντιπαράθεση κυβέρνησης-αντιπολίτευσης.
Στα άκρα η σύγκρουση για την τροπολογία-ασυλία σε πολιτικά στελέχη και λοιμωξιολόγους 

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας