Καζάνι που βράζει θυμίζει ο ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. με ημέρα-κλειδί το Σάββατο, οπότε και θα συνεδριάσει η Κεντρική Επιτροπή. Και, αν στη Νέα Αριστερά οι αποχωρήσεις θα αρχίσουν από σήμερα, στον ΣΥΡΙΖΑ, αντιθέτως, οι περισσότερες (αποχωρήσεις – ανεξαρτητοποιήσεις βουλευτών) θα γίνουν αμέσως μετά την Κ.Ε. Το αποτέλεσμα της οποίας είναι, όμως, εξαιρετικά αμφίβολο, εξ ου και οι απορίες για το ποιοι θα είναι εκείνοι που θα αποχωρήσουν…
Σημαντικό βήμα μπροστά σε σχέση με το εγχείρημα Τσίπρα έκανε χθες η Ολγα Γεροβασίλη εξάλλου (one voice): «Αναμφίβολα, η εκδήλωση στο Θησείο τάραξε το πολιτικό σκηνικό. Η επιστροφή του Αλέξη Τσίπρα στην πρώτη γραμμή της πολιτικής και η μαζική συμμετοχή των πολιτών αδιαμφισβήτητα προκαλεί αναδιάταξη στο πολιτικό σκηνικό». Και η αντιπρόεδρος της Βουλής έκλεισε με την επισήμανση: «Η νευρικότητα της πλειοψηφίας των υπαρκτών κομμάτων προδίδει την αμηχανία τους. Γιατί όταν η πρώτη γραμμή συναντά την κοινωνική βάση, το παλιό σκηνικό καταρρέει αφήνοντας χώρο για την πραγματική ελπίδα των πολλών». Στο άλλο «στρατόπεδο», ο Παύλος Πολάκης, υπενθυμίζοντας το κείμενο που είχαν καταθέσει 36 μέλη της Κ.Ε. στις 21 Μαρτίου, δηλώνει δικαιωμένος: «Μετά από δυόμισι μήνες, με την πορεία απαξίωσης και την εικόνα διάλυσης που εκπέμπεται, ποιος είχε δίκιο τελικά;».
Ενώ για την ομάδα του Νίκου Παππά το μείζον είναι να χαραχτεί, έστω και τώρα, οδικός χάρτης του κόμματος για τις συμμαχίες και τις εκλογές.
Κύκλοι της Κουμουνδούρου, τέλος, σε σχόλιό τους για την αρχική δήλωση του Χάρη Δούκα έλεγαν στην «Εφ.Συν.» ότι ήταν μια θετική τοποθέτηση. «Είναι συνεπής σε όσα έχει πει, δεν αδειάζει τη συνεργασία και βλέπει τη μεγάλη εικόνα», δήλωναν.
