• Αθήνα
    Αραιές νεφώσεις
    11°C 7.5°C / 12.3°C
    0 BF
    72%
  • Θεσσαλονίκη
    Σποραδικές νεφώσεις
    4°C 1.6°C / 5.2°C
    3 BF
    43%
  • Πάτρα
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    9°C 8.8°C / 11.2°C
    3 BF
    84%
  • Ιωάννινα
    Αυξημένες νεφώσεις
    4°C 3.9°C / 4.7°C
    2 BF
    87%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    1°C 0.9°C / 1.9°C
    3 BF
    86%
  • Βέροια
    Αυξημένες νεφώσεις
    3°C 0.8°C / 4.6°C
    1 BF
    73%
  • Κοζάνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    -2°C -2.6°C / -0.5°C
    3 BF
    64%
  • Αγρίνιο
    Αυξημένες νεφώσεις
    9°C 8.5°C / 9.1°C
    1 BF
    95%
  • Ηράκλειο
    Σποραδικές νεφώσεις
    12°C 11.4°C / 12.8°C
    2 BF
    80%
  • Μυτιλήνη
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    4°C 3.9°C / 3.9°C
    3 BF
    87%
  • Ερμούπολη
    Αραιές νεφώσεις
    12°C 12.2°C / 15.7°C
    4 BF
    64%
  • Σκόπελος
    Αυξημένες νεφώσεις
    8°C 7.7°C / 7.7°C
    6 BF
    93%
  • Κεφαλονιά
    Αραιές νεφώσεις
    12°C 11.7°C / 11.7°C
    3 BF
    80%
  • Λάρισα
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    3°C 2.9°C / 4.5°C
    0 BF
    87%
  • Λαμία
    Αυξημένες νεφώσεις
    9°C 4.5°C / 9.5°C
    1 BF
    89%
  • Ρόδος
    Σποραδικές νεφώσεις
    12°C 9.8°C / 12.1°C
    2 BF
    75%
  • Χαλκίδα
    Αραιές νεφώσεις
    9°C 7.7°C / 12.5°C
    3 BF
    70%
  • Καβάλα
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    2°C 1.6°C / 4.9°C
    1 BF
    93%
  • Κατερίνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    4°C 1.5°C / 5.3°C
    2 BF
    55%
  • Καστοριά
    Αυξημένες νεφώσεις
    -2°C -2.2°C / -2.2°C
    2 BF
    80%

Νέο φιάσκο: και τρίτα άτομα μπαίνουν στην τηλεκπαίδευση

  • A-
  • A+

Καταγράφονται καταγγελίες από καθηγητές ότι κατά τη διάρκεια του μαθήματός τους, εισέρχονται μαθητές με ψευδώνυμο ή άσχετοι μαθητές ή –ακόμα χειρότερα– μαθητές με όνομα άλλου συμμαθητή τους και δημιουργείται αναστάτωση στα μαθήματα. Στην περίπτωση αυτή προφανώς το link έχει διαρρεύσει και σε «εξωσχολικούς».

Θα μπορούσε να αναρωτηθεί κανείς γιατί ένα σύστημα τηλε-«εκπαίδευσης» που προσφέρεται στη Δημόσια εκπαίδευση, επιτρέπει τη χρήση ενός ψευδωνύμου και όχι υποχρεωτικά το πραγματικό όνομα

Θα πείτε ότι αυτό είναι η κορφή του παγόβουνου. Γιατί το παγόβουνο είναι η κολεγιά ΥΠΑΙΘ και Cisco-Webex και το γεγονός ότι το ΥΠΑΙΘ μετέτρεψε την πανδημία σε χρυσή ευκαιρία διείσδυσης των πολυεθνικών εταιριών στο δημόσιο σχολείο και τον πλήρη εξευτελισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Αλήθεια, ποια είναι τα ανταλλάγματα της «ευγενικής» προσφοράς της CISCO προς την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ;

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Γιατί επώνυμα αρνούμαι την παροχή τηλεκπαίδευσης στο υπό κατάληψη σχολείο μου»
Ανοιχτή Επιστολή προς τον υφυπουργό παιδείας Άγγελο Συρίγο απέστειλε εκπαιδευτικός του 3ου ΓΕΛ Κερατσινίου, εξηγώντας γιατί εναντιώνεται στην τηλεκπαίδευση ως μέσο αντιμετώπισης των μαθητικών καταλήψεων.
«Γιατί επώνυμα αρνούμαι την παροχή τηλεκπαίδευσης στο υπό κατάληψη σχολείο μου»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Άμεση» απάντηση Κεραμέως μετά την κατακραυγή για άνοιγμα σχολείων χωρίς μέτρα
Η Εκπαίδευση βρίσκεται για άλλη μια φορά ανοχύρωτη απέναντι στην πανδημία, καθώς απουσιάζει οποιοδήποτε μέτρο ουσιαστικής προστασίας.
«Άμεση» απάντηση Κεραμέως μετά την κατακραυγή για άνοιγμα σχολείων χωρίς μέτρα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Μένουμε μέσα» για να ανοίξουν τα σχολεία στις 11/1 χωρίς μέτρα προστασίας!
Είναι φανερό ότι παίζουν την κολοκυθιά με τις ημερομηνίες επανέναρξης και τη χρησιμοποίηση της γνώμης των «ειδικών» κατά το δοκούν.
«Μένουμε μέσα» για να ανοίξουν τα σχολεία στις 11/1 χωρίς μέτρα προστασίας!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ηλεκτρονικές θηλειές στην αξιολόγηση - βαθμολόγηση των μαθητών
Δεν εκπλήσσει η έλλειψη παιδαγωγικής ευαισθησίας και κατανόησης των ιδιαίτερων συνθηκών, αλλά αυτή η ισοπεδωτική αριστοκρατική, βαθύτατα ταξική και γραφειοκρατική αντιμετώπιση ακόμα και της αξιολόγησης των...
Ηλεκτρονικές θηλειές στην αξιολόγηση - βαθμολόγηση των μαθητών
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πειθαρχικές διώξεις σε εκπαιδευτικούς γιατί διαμαρτυρήθηκαν για τα κενά του σχολείου τους
Στην Εύβοια, η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης επιδίωξε να επιβάλει καθεστώς «συνδιδασκαλίας» σε δύο τμήματα με 36 μαθητές στη ΣΤ' τάξη του 10ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας.
Πειθαρχικές διώξεις σε εκπαιδευτικούς γιατί διαμαρτυρήθηκαν για τα κενά του σχολείου τους

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας