• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    43°C 40.0°C / 45.1°C
    1 BF
    14%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    40°C 37.5°C / 42.7°C
    2 BF
    20%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    41°C 37.0°C / 43.7°C
    2 BF
    40%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    37°C 36.9°C / 39.7°C
    3 BF
    15%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    34°C 33.9°C / 38.0°C
    2 BF
    29%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    40°C 36.9°C / 41.0°C
    4 BF
    9%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    37°C 36.7°C / 37.4°C
    3 BF
    10%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    40°C 31.6°C / 41.3°C
    3 BF
    10%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    37°C 35.8°C / 40.4°C
    3 BF
    41%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    32°C 31.9°C / 33.9°C
    1 BF
    48%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    37°C 35.1°C / 37.4°C
    3 BF
    26%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    36°C 35.7°C / 35.7°C
    2 BF
    49%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    37°C 36.9°C / 36.9°C
    3 BF
    39%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    42°C 38.5°C / 41.9°C
    0 BF
    12%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    42°C 38.5°C / 43.3°C
    3 BF
    11%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    37°C 36.8°C / 40.8°C
    4 BF
    41%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    43°C 40.4°C / 45.4°C
    3 BF
    9%
  • Καβάλα
    Αίθριος καιρός
    35°C 34.9°C / 35.3°C
    1 BF
    45%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    40°C 37.6°C / 42.8°C
    3 BF
    12%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    38°C 37.8°C / 37.8°C
    4 BF
    10%
EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

Κραυγή αγωνίας από τους έφηβους βουλευτές για τα κενά στην εκπαίδευση

  • A-
  • A+
Ακολουθήστε μας στο Google news

Συνάντηση με την υπουργό Παιδείας ζητούν με ανοιχτή επιστολή – «κραυγή αγωνίας», προς τη Νίκη Κεραμέως οι έφηβοι βουλευτές της ΚΔ Συνόδου, για τα προβλήματα στην εκπαίδευση που δύο μήνες μετά την έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς, παραμένουν άλυτα.

Το ύφος της επιστολής καταδεικνύει την ανησυχία και το άγχος που βιώνουν οι μαθητές, οι οποίοι, μεταξύ άλλων, επισημαίνουν τα κενά σε εκπαιδευτικούς, ακόμα και σε μαθήματα προσανατολισμού της Γ΄Λυκείου, αλλά και την άγνοια περί του φετινού εξεταστικού συστήματος.    

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΚΔ' ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,

Μετά από εκτενείς συζητήσεις επάνω σε ζητήματα Παιδείας και έχοντας βαθιά
πίστη στις δημοκρατικές διαδικασίες, πήραμε την απόφαση -ως Έφηβοι Βουλευτές- να απευθυνθούμε προσωπικά σε εσάς. 

Πίσω από τις λέξεις αυτής της επιστολής εμφολεύουν οι αγωνίες και οι προβληματισμοί μας για το αβέβαιο αύριο, καθώς και η κρυφή ελπίδα μας για ένα καλύτερο μέλλον.

Αρχικά, σε αρκετά σχολεία ολόκληρης της ελληνικής επικράτειας παρατηρούνται σοβαρές ελλείψεις καθηγητών, ακόμη και στα μαθήματα προσανατολισμού της Γ΄Λυκείου. Θεωρούμε ανεπίτρεπτο σε μια χώρα, όπου υπάρχει συνταγματικώς κατοχυρωμένο το δικαίωμα της δωρεάν παιδείας, να παρουσιάζονται κενά καθηγητών σχεδόν ένα μήνα μετά την έναρξη του σχολικού έτους. Το γεγονός αυτό, εκτός από την ψυχολογική φόρτιση που μας επιφέρει, μας αναγκάζει να καταφύγουμε σε λύσεις που κάθε άλλο παρά σύμφωνες είναι με το πρότυπο της δωρεάν παιδείας.

Ταυτόχρονα, νιώθουμε χαμένοι και αποπροσανατολισμένοι λόγω των συνεχών αλλαγών του εκπαιδευτικού συστήματος. Μας περικλείει ένα πλαίσιο άγνοιας, διότι έχουμε φτάσει στον Οκτώβριο και ακόμη δεν γνωρίζουμε βασικά πράγματα που αφορούν το φετινό εξεταστικό σύστημα. Παραδειγματικές αποτυπώσεις αυτής της άγνοιας μας είναι, μεταξύ άλλων, ο ακριβής τρόπος εξέτασης διαφόρων μαθημάτων (συνεξέταση Έκθεσης-Λογοτεχνίας, Ιστορία, Αρχαία Ελληνικά κ.λπ.), ο τρόπος εισαγωγής μας στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, η προσμέτρηση ή μη του βαθμού απολυτηρίου μας στη συνολική βαθμολογία. Ακροβατούμε πάνω στο σκοινί του μέλλοντός μας, με τον κίνδυνο να πέσουμε στο “κενό” της αποτυχίας
εξαιτίας ελλειπών παροχών και ενημέρωσης.

Αυτά είναι μόνο μερικά από τα θεμελιώδη προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στη σχολική καθημερινότητα. Εκπροσωπώντας τη μαθητική κοινότητα με αίσθημα ευθύνης, θεωρούμε χρέος αμετάθετο να καλυφθούν το συντομότερο
οι κενές θέσεις του εκπαιδευτικού προσωπικού. Άλλωστε, δεν πιστεύουμε πως πρέπει να δώσουμε μάχη για τη μη καταστρατήγηση των δικαιωμάτων μας και την πιστή τήρηση του Συντάγματος.

Επειδή, λοιπόν, ο διάλογος και η ίδια η Δημοκρατία αποτελούν υπαρξιακή
δικαίωση για εμάς, και επειδή ακριβώς ο αριθμός των προβλημάτων που πρέπει να επιλυθούν είναι μεγάλος, ζητούμε μία συνάντηση μαζί σας. Θα θέλαμε να δεχτείτε μία αντιπροσωπεία Έφηβων Βουλευτών στο γραφείο σας, προκειμένου να υπάρξει ουσιαστική συζήτηση και συναπόφαση για τα κρίσιμα ζητήματα που μας απασχολούν. Επιζητούμε αυτή η συνάντηση να αποτελέσει αφετηρία για ένα εκπαιδευτικό σύστημα της ελευθερίας και της διαθεματικότητας. Ένα εκπαιδευτικό σύστημα που δεν θα δαμάζει τα όνειρά μας, αλλά αντίθετα θα διευρύνει τους ορίζοντες μας και θα μας κάνει ανθρώπους συνυπεύθυνους και αλληλέγγυους για το μέλλον της πολιτείας.

Έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στο πρόσωπό σας, ζητούμε την ικανοποίηση
των αιτημάτων μας, καθώς επίσης, και τον προγραμματισμό μιας εποικοδομητικής συνάντησης. Διεκδικούμε, κυρία Κεραμέως, να είμαστε παρούσες και παρόντες, ενεργοί πολίτες. Μη μας το στερήσετε.

Με εκτίμηση,
η πλειονότητα των εφήβων βουλευτών


 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο την Τετάρτη στις 6 μμ στο Σύνταγμα
Εξετάσεις παντού, γνώση πουθενά. Ατομικός ανταγωνισμός παντού, συνεργασία πουθενά. Φόβος και υποταγή παντού, δημοκρατία πουθενά. Επιχειρηματικά συμφέροντα παντού, δημόσιο δωρεάν σχολείο πουθενά.
Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο την Τετάρτη στις 6 μμ στο Σύνταγμα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Με νέο Άρθρο το ΥΠΑΙΘ μετατρέπει τους διευθυντές σχολείων σε σχολάρχες!
Είναι φανερό πως η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ και με αυτή τη νέα παρέμβαση έρχεται να γυρίσει την εκπαίδευση δεκαετίες πίσω ή αλλιώς να μετατρέψει τα σχολεία σε επιχειρηματικές μονάδες και τους διευθυντές σε...
Με νέο Άρθρο το ΥΠΑΙΘ μετατρέπει τους διευθυντές σχολείων σε σχολάρχες!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ο Μεσαίωνας επιστρέφει στο «νέο» εκπαιδευτικό σύστημα
Δημιουργία περιφερειακών πρωθυπουργίσκων με την ίδρυση του θεσμού του (μέγα) Επόπτη τόσο σε επίπεδο περιφέρειας όσο και σε επίπεδο διευθύνσεων εκπαίδευσης.
Ο Μεσαίωνας επιστρέφει στο «νέο» εκπαιδευτικό σύστημα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σταγόνα οι 721 νέες θέσεις οργανικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Τη σύσταση 721 νέων οργανικών θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και τον ορισμό των οργανικών θέσεων κλάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προβλέπει πολυτροπολογία της Νίκης Κεραμέως.
Σταγόνα οι 721 νέες θέσεις οργανικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
κ. Κεραμέως ρωτήστε την Diane Ravitch για τα αποτελέσματα της αξιολόγησης σας!
Τα αγγλοσαξωνικά μοντέλα αξιολόγησης/αυτοαξιολόγησης που αμφισβητούνται εντονότατα και καταρρέουν στις ανεπτυγμένες καπιταλιστικές χώρες, εμφανίζονται στην Ελλάδα με αγιογραφικές διακηρύξεις.
κ. Κεραμέως ρωτήστε την Diane Ravitch για τα αποτελέσματα της αξιολόγησης σας!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Το πρωί παιχνίδι στο χιόνι, το μεσημέρι τηλεκπαίδευση»
Η Ν.Δ. πάει να γενικεύσει την τηλεκπαίδευση για κάθε στιγμή που για όποιο λόγο θα κλείνει το σχολείο και το ΣΥΡΙΖΑ μιλάει για επιτάχυνση καθώς θεωρεί ότι η διαδικτυακή εκπαίδευση και η εκπαίδευση στην τάξη θα...
«Το πρωί παιχνίδι στο χιόνι, το μεσημέρι τηλεκπαίδευση»

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας