Αυτό το «να έχετε τον νου σας σε αυτούς που αγαπούν τον εαυτό τους, το χρήμα και την εξουσία» που είπε ο Κώστας Καραμανλής προς τους απόφοιτους του Κολεγίου στη Θεσσαλονίκη θεωρείται απ’ όλους ότι αποτελούσε αιχμή κατά του Κυριάκου Μητσοτάκη. Γιατί, όμως; Είναι ο κ. Μητσοτάκης λάτρης του εαυτού του, του χρήματος και της εξουσίας; Γιατί πήγε ο νους κάποιων στον πρωθυπουργό; Αλλο πάλι ετούτο…
Την ίδια ώρα η χθεσινή «Εστία» έκανε πρώτο θέμα την παραίτηση Στάρμερ. Διαβάζοντάς την, όμως, ένιωθες πως μιλούσε μεν για την Αγγλία, αλλά είχε στο μυαλό της την Ελλάδα.
Απόσπασμα 1: «Τα κόμματα είναι (ή τουλάχιστον πρέπει να είναι) θεσμοί δημοκρατίας, αλλά και θεματοφύλακες πολιτικών και ιδεολογικών κατευθυντηρίων γραμμών. Που μπορούν, όταν θέλουν, να συνετίσουν τις ηγεσίες τους».
Απόσπασμα 2: «Ο κοινοβουλευτισμός είναι το πολιτικό σύστημα που κατ’ εξοχήν στηρίζεται στους θεσμούς. Και βλέπουμε αυτή τη στιγμή στη Βρετανία (στην οποία διαμορφώθηκε αυτό το σύστημα στη σύγχρονη μορφή του) πως οι θεσμοί είναι υπεράνω των προσώπων. Ο Πρωθυπουργός Κιρ Στάρμερ, μη έχοντας διανύσει ούτε το ήμισυ της πενταετούς θητείας του, εξωθείται σε παραίτηση από το ίδιο το κόμμα του».
Χθες επίσης, όπως βλέπετε και στο πρωτοσέλιδο παραπάνω, η «Kontra» έγραψε κάτι που ισχύει 100%: η Νέα Δημοκρατία στην επαρχία δεν τα πάει και τόσο καλά. Γράφει λοιπόν η εφημερίδα: «Το πρόβλημα Πελοπόννησος απασχολεί σοβαρά το Μαξίμου. Το γεγονός ότι οι κυλιόμενες δημοσκοπήσεις εμφανίζουν τον Σαμαρά με διψήφιο ποσοστό στους περισσότερους νομούς της Πελοποννήσου έχει προκαλέσει νευρική κρίση τόσο στο Μαξίμου όσο και στην Πειραιώς. Ειδικά στους νομούς Μεσσηνίας, Αρκαδίας και Αργολίδος, ο Αντώνης Σαμαράς συγκεντρώνει μεγάλο ποσοστό, το οποίο προέρχεται κυρίως από μετακίνηση ψηφοφόρων της Ν.Δ.».
Πάντως ένα είναι το σίγουρο, ότι δεν τους προλαβαίνουμε στη Νέα Δημοκρατία. Τα σκάνδαλα για τα στελέχη της βγαίνουν πλέον δυο-δυο…
