Το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ επιτέθηκε σε εμπορικό σκάφος με ιρανική σημαία χθες το βράδυ, τραυματίζοντας δέκα ναυτικούς, ενώ πέντε άνθρωποι εξακολουθούν να αγνοούνται, αναφέρει σήμερα το ημιεπίσημο πρακτορείο ειδήσεων Mehr του Ιράν.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η επίθεση φέρεται να συνέβη στη θαλάσσια περιοχή των Στενών του Ορμούζ και της Θάλασσας Μακράν (στο Ομάν), καθώς ένα φορτηγό πλοίο κοντά στα νερά της κομητείας Μινάμπ χτυπήθηκε και τυλίχτηκε στις φλόγες.
Το πρακτορείο αναφέρει ότι σε αυτό το φορτηγό πλοίο επέβαιναν συνολικά 15 ναυτικοί, εκ των οποίων οι δέκα τραυματίστηκαν και μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο. Ομάδες διάσωσης προσπαθούν να εντοπίσουν τους αγνοούμενους ναυτικούς.
