Εκατοντάδες εκπαιδευτικοί και μαθητές ήταν παρόντες στην απεργιακή συγκέντρωση που κάλεσε η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), την Παρασκευή 12 Απρίλη, ενάντια στο νομοσχέδιο για το νέο λύκειο, που πρόκειται να κατατεθεί σύντομα στη Βουλή προς ψήφιση. Το συλλαλητήριο στην Αθήνα ξεκίνησε στις 12 μ.μ. από τα Προπύλαια.