Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Για δεύτερη συνεχή ημέρα σημείωσε άνοδο ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι σε ΜΕΘ, εντείνοντας τον προβληματισμό για έξαρση της πανδημίας στο επόμενο χρονικό διάστημα. Συγκεκριμένα, ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε σήμερα 249 διασωληνώσεις έναντι 246 χθες και 244 προχθές. Σημειώνεται ότι την περασμένη Δευτέρα ο αριθμός των διασωληνωμένων ασθενών άγγιζε τους 248.

Εξάλλου, για τρίτο συνεχές 24ωρο καταγράφηκε τετραψήφιος αριθμός κρουσμάτων: σήμερα ανακοινώθηκαν 1.070 νέες, επιβεβαιωμένες μολύνσεις, χθες ο ΕΟΔΥ είχε ανακοινώσει 1.151 κρούσματα.

Παράλληλα, άλλοι 25 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από τη νόσο Covid-19, με τον συνολικό αριθμό των θυμάτων να φτάνει πλέον στους 5.903.