Μια σπάνια ιστορία εντιμότητας εκτυλίχθηκε σε λεωφορείο της ΟΣΥ, όταν ηλικιωμένη ξέχασε τσάντα με 30.000 ευρώ, χρυσές λίρες και κοσμήματα, η οποία τελικά της επιστράφηκε.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΡΤ, το περιστατικό σημειώθηκε στη γραμμή 856, όταν η επιβάτιδα κατέβηκε χωρίς να αντιληφθεί ότι είχε αφήσει πίσω την τσάντα της. Λίγο αργότερα, άλλος επιβάτης την εντόπισε και ενημέρωσε τον οδηγό, ο οποίος ζήτησε να τοποθετηθεί σε εμφανές σημείο, εκτιμώντας ότι η ιδιοκτήτρια θα την αναζητήσει.
Ο οδηγός βρήκε την τσάντα και στην συνέχεια την παρέδωσε
Σύντομα, ο οδηγός δέχθηκε ειδοποίηση από το κέντρο συντονισμού της ΟΣΥ, που τον ρωτούσε αν έχει βρεθεί τσάντα στο όχημα, οπότε και έγινε γνωστό ότι το περιεχόμενό της ήταν ιδιαίτερα μεγάλης αξίας.
Ο ίδιος, χωρίς να γνωρίζει τι περιείχε, είχε ρίξει μόνο μια επιφανειακή ματιά, διακρίνοντας φρούτα, ενώ στο εσωτερικό βρίσκονταν χρήματα, χρυσές λίρες και κοσμήματα. Η ηλικιωμένη αντιλήφθηκε την απώλεια όταν έφτασε στο σπίτι της και ειδοποίησε την κόρη της, η οποία επικοινώνησε άμεσα με την ΟΣΥ, κινητοποιώντας τις διαδικασίες εντοπισμού.
Η τσάντα παραδόθηκε τελικά μέσω των αρμόδιων αρχών και επέστρεψε στην ιδιοκτήτριά της, σε μια υπόθεση που ανέδειξε την άμεση ανταπόκριση και την υπευθυνότητα επιβατών και εργαζομένων.
