Σώνονται και τα λόγια με αυτά που συμβαίνουν κάθε μέρα στο μετρό Θεσσαλονίκης καθώς έχουν μείνει άναυδοι ακόμη και οι πλέον απαισιόδοξοι! Δεν περνάει μέρα που να μην αναφέρονται προβλήματα, τα οποία είναι λόγος απίστευτου εκνευρισμού και ταλαιπωρίας των χιλιάδων επιβατών.
Ετσι και χθες η μέρα ξεκίνησε με προβλήματα από νωρίς το πρωί στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων στον σταθμό «Αγ. Σοφίας», στον οποίο δεν λειτουργούσε κανένα μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων. Σύμφωνα με περιγραφές επιβατών, το προσωπικό που βρισκόταν στο σημείο ενημέρωνε όσους/ες δεν διέθεταν εισιτήρια ή κάρτες πως τα μηχανήματα είναι ανενεργά, οπότε έφταναν στις αποβάθρες με το σύστημα «διέλευση δωρεάν» για όσους δήλωναν ότι δεν είχαν εισιτήριο. Στη συνέχεια διαπιστώθηκε ότι το ίδιο πρόβλημα παρουσίαζαν τα μηχανήματα στους σταθμούς «25ης Μαρτίου» και «Ανάληψης», ενώ ανάλογα προβλήματα καταγράφηκαν και στον «Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό» αφού εκεί λειτουργούσε μόνο ένα μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων! Εννοείται ότι όλα αυτά καταγράφηκαν επειδή αναφορές των ίδιων των επιβατών έφτασαν μέχρι τα μέσα ενημέρωσης. Αγνωστο παραμένει τι γινόταν στους υπόλοιπους σταθμούς.
Ενα μόνο «μυστήριο» λύθηκε μερικώς από τον κατάλογο θεμάτων που παραμένουν ανεπίλυτα: η έκδοση προσωποποιημένων καρτών. Με ανακοίνωσή της η ΤΗΕΜΑ ενημέρωσε το επιβατικό κοινό ότι χθες «για λόγους συντήρησης του συστήματος, δεν είναι διαθέσιμη η υπηρεσία έκδοσης προσωποποιημένων καρτών του Μετρό Θεσσαλονίκης». Την ίδια στιγμή βέβαια που λυνόταν ένα μυστήριο, ένα άλλο γεννιόταν: πώς γίνεται και μόλις μετά έναν μήνα (ημι)λειτουργίας το σύστημα να χρειάζεται… συντήρηση; Κι αν αυτό το σύστημα χρειάζεται συντήρηση, τι να πει κανείς για τους ανελκυστήρες οι οποίοι και χθες δεν λειτουργούσαν στους σταθμούς «Βενιζέλου» και «Νέα Ελβετία»;
Μια εξήγηση γιατί συμβαίνουν αυτά τα απαράδεκτα με τα εισιτήρια, τα ασανσέρ και τις κυλιόμενες σκάλες, γιατί χαλάνε διαρκώς τα μηχανήματα, γιατί δεν δίνουν καν ρέστα σε πολλές περιπτώσεις, γι’ αυτά τα θέματα οι λαλίστατοι υπουργοί της κυβέρνησης όχι μόνο δεν έχουν τίποτα να πουν ή έστω, για τα μάτια του κόσμου, να εμφανιστούν διαμαρτυρόμενοι προς τη διαχειρίστρια εταιρεία. Αλλά πώς να διαμαρτυρηθούν, θα πει κανείς εύλογα, αφού προφανώς την έχουν τη φωλιά τους λερωμένη, αλλιώς δεν θα συνέβαιναν τόσα πολλά και ντροπιαστικά πράγματα μέσα σε έναν μήνα λειτουργίας… του πιο σύγχρονου μετρό! Αν είναι έτσι το σύγχρονο, ας γυρίσουμε γρήγορα σε κάποιο από τα προηγούμενα μοντέλα που δουλεύουν μια χαρά σε ολόκληρο τον κόσμο. Η ταλαιπωρία όμως μιας ολόκληρης πόλης δεν μπορεί να συνεχίζεται άλλο.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας