Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Την ανηφόρα θα… τραβήξει ο υδράργυροςτις επόμενες δύο εβδομάδας, όπως καταγράφει η εκτίμηση του μετεωρολόγου Θεόδωρου Κολυδά.

Στο επίκεντρο της έντονης καλοκαιρινής ζέστης θα βρεθούν τα μεγάλα αστικά κέντρα και ιδιαίτερα η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη και η Λάρισα.

Όπως σημειώνει ο διευθυντής της ΕΜΥ το επόμενο δεκαπενθήμερο θα έχει αμιγώς τροπικά χαρακτηριστικά, ενώ από τις πρώτες ημέρες του Ιουλίου θα υπάρξει μια αργή αποκλιμάκωση.