Εξιτήριο πήρε σήμερα το μεσημέρι ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς από το νοσοκομείο «Αγία Όλγα», όπου διακομίστηκε προχθές με ισχαιμικό επεισόδιο.
Σε ανακοίνωση του νοσοκομείου αναφέρονται τα εξής:
«Σήμερα 18/08/2021 και ώρα 13.30, ο Υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, κ. Νικόλαος Χαρδαλιάς, εξήλθε από την Καρδιολογική Κλινική μετά από ολιγοήμερη νοσηλεία 48ωρών λόγω οξέως ισχαιμικού καρδιακού επεισοδίου, το οποίο αντιμετωπίσθηκε επιτυχώς με αγγειοπλαστική.
Έκτοτε παραμένει ασυμπτωματικός, αιμοδυναμικά σταθερός και εξέρχεται σε άριστη κατάσταση με οδηγίες για ολιγοήμερη παραμονή κατ΄οίκον».
Υπενθυμίζεται ότι ο Ν. Χαρδαλιάς υποβλήθηκε σε επέμβαση, κατά την οποία του τοποθετήθηκαν δύο στεντ.
