Σε ένα ενωτικό, μαζικό και οργανωμένο κίνημα καλούν οι δυνάμεις εξωκοινοβουλευτικής ριζοσπαστικής Αριστεράς, σχετικά με τη συγκέντρωση που θα γίνει σήμερα (Πέμπτη 16 Ιουλίου), ενάντια στον νόμο του Χρυσοχοΐδη κατά των διαδηλώσεων και των συγκεντρώσεων.
Όπως αναφέρεται στο σχετικό κάλεσμα, ο νόμος που εφαρμόστηκε πριν καν ψηφισθεί την προηγούμενη Πέμπτη, με το σπάσιμο της διαδήλωσης, τη χρήση χημικών και τη σύλληψη εννέα ατόμων, πρέπει να καταγγελθεί και να καταργηθεί. Είναι φανερές οι προθέσεις τόσο του Υπουργού όσο και της αστυνομίας ότι σκοπεύουν να εκμηδενίσουν με κάθε τρόπο το αυθαίρετο δικαίωμα όλων στις συγκεντρώσεις και τις διαδηλώσεις, και η μόνη λύση για να αντιμετωπιστούν είναι η μαζική και ενωτική δράση όλων όσων στοχοποιεί αυτός ο νόμος.
