Τις ευθύνες του ίδιου του πανεπιστημίου στην όξυνση της έντασης στο Αριστοτέλειο, με αύξηση της αστυνομικής επιθετικότητας και τραυματισμούς φοιτητών, προτάσσουν με παρέμβασή τους οι καθηγητές της Πρωτοβουλίας ΑΠΘ – ΠΑΜΑΚ, με αφορμή τα τελευταία επεισόδια και τη στάση του πρύτανη του ΑΠΘ.
Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά, «βλέπουμε…πόσο τραγικά είναι τα αποτελέσματα της όξυνσης της κατασταλτικής και αστυνομικής λογικής, την οποία εισήγαγε και υπηρετεί πιστά η σημερινή πρυτανική αρχή και η κυβέρνηση, μετατρέποντας τα πανεπιστήμιά μας, από χώρους μόρφωσης, έρευνας, δημοκρατικής ζύμωσης και πολιτικής αντιπαράθεσης, σε πεδία μάχης μεταξύ ενόπλων σωμάτων του κράτους και νέων ανθρώπων».
