Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Στο πλαίσιο παρουσίασης του νομοσχεδίου με τίτλο: «Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις», η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως ανέφερε ότι η κατάθεση μηχανογραφικού σε δύο φάσεις, δεν θα ισχύσει από φέτος, αλλά από το 2022.

Φέτος θα ισχύσουν οι βάσεις εισαγωγής που θα συνδιαμορφώνονται από τα ΑΕΙ με τον τρόπο που γνωρίζουμε, με συντελεστή επί του μ.ο. των μέσων επιδόσεων των υποψηφίων.

Το νομοσχέδιο είναι προγραμματισμένο να τεθεί σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση άμεσα.